eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › O Getinie i moim z nim rozstaniu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2014-04-26 20:43:12
    Temat: O Getinie i moim z nim rozstaniu
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    We wrześniu ubiegłego roku udałem się do miejscowej placówki
    franczyzowej zbadać, czy da się tam rozwiązać umowę. Pracownica
    stwierdziła, że da się, i nawet dostałem na tą okoliczność stosowny
    papier z 9 różnokolorowymi odciskami stempli.

    No ale wciąż dawało się zalogować na stronę i wykonywać operacje.

    Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak
    jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie
    da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem. I tu najlepsze:
    konsultantka podaje mi adres - "Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży,
    Urząd Pocztowy Warszawa 113, przegródka 162", ja na to "a kod
    pocztowy?", a ona "tam nie ma kodu pocztowego, bo to poczta..."

    Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
    placówce franczyzowej?
    --
    Grzexs


  • 2. Data: 2014-04-26 20:49:28
    Temat: Re: O Getinie i moim z nim rozstaniu
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:[...]
    >
    > Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
    > placówce franczyzowej?

    Ja wysłałem listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
    Getin Noble Bank SA
    ul. Przyokopowa 33
    01-208 Warszawa

    Konto zamknęli w ciągu 4-5 dni (mimo że chciałem zachować miesięczny
    okres wypowiedzenia ;-))


    --
    pzdr,
    michal

    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com


  • 3. Data: 2014-04-26 23:26:17
    Temat: Re: O Getinie i moim z nim rozstaniu
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:
    > We wrześniu ubiegłego roku udałem się do miejscowej placówki
    > franczyzowej zbadać, czy da się tam rozwiązać umowę. Pracownica
    > stwierdziła, że da się, i nawet dostałem na tą okoliczność stosowny
    > papier z 9 różnokolorowymi odciskami stempli.
    >
    > No ale wciąż dawało się zalogować na stronę i wykonywać operacje.
    >
    > Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak
    > jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie
    > da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem. I tu najlepsze:
    > konsultantka podaje mi adres - "Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży,
    > Urząd Pocztowy Warszawa 113, przegródka 162", ja na to "a kod
    > pocztowy?", a ona "tam nie ma kodu pocztowego, bo to poczta..."
    >
    > Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
    > placówce franczyzowej?

    UP Warszawa 113
    ul. Domaniewska 41
    02-696 Warszawa

    Podejrzewam ze poprawnym by bylo:

    Getin Noble Bank SA

    Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży
    02-696 UP Warszawa 113
    Przegródka pocztowa 162


  • 4. Data: 2014-04-27 11:54:34
    Temat: Re: O Getinie i moim z nim rozstaniu
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:

    > Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak
    > jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie
    > da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem.

    Skoro masz dowód w postaci papieru z magicznymi pieczątkami to chyba
    powinni podziękować za informację, posprzątać bałagan u siebie
    i przeprosić.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1