  • 31. Data: 2019-12-25 16:25:19
    Temat: Re: Masz jak w banku
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2019 23:20:31 +0100, Imka napisał(a):

    > Dawno temu to powiedzenie było synonimem solidności.
    > Ale to było chyba dawno.
    >
    > Mille zgubiło mi dwie operacje obciążeniowe na karcie kredytowej.

    No i zrobiłam dużo hałasu o nic.
    Bardzo przepraszam Millenium za posądzenie że gubi różne rzeczy.

    Wstyd mi się przyznać - ale to ja nawaliłam. Przekonanie że płaciłam
    kartą było tak wielkie, że sprawdziłam zapisy tylko na kartach, a nie
    pomyślałam, że mogłam płacić tradycyjnie, przelewem, jak zwierzę... ;->

    Dziękuję za różne opisy w wątku dotyczące opóźnień w księgowaniu
    obciążeń - następnym razem jak mi coś zginie, to dziesięć razy sprawdzę
    wszystkie karty i wszystkie konta, potem odczekam kwartał i dopiero
    wtedy zacznę robić dym.

    Wesołych Świąt wszystkim :)

    --
    Imka

  • 32. Data: 2019-12-29 22:33:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Imka <s...@g...pl> writes:

    > Wstyd mi się przyznać - ale to ja nawaliłam. Przekonanie że płaciłam
    > kartą było tak wielkie, że sprawdziłam zapisy tylko na kartach, a nie
    > pomyślałam, że mogłam płacić tradycyjnie, przelewem, jak zwierzę... ;->

    To żadne nawalenie. Tak czy owak, banki raczej nie gubią obciążeń
    (przynajmniej pojedynczych) - sklepom zdarza się to chyba częściej.
    --
    Krzysztof Hałasa