  • 21. Data: 2010-12-09 09:24:27
    Temat: Re: Mastercard i PayPal
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Przez brak przesyłania transakcji do rozliczenia wystawcom kart?

    No tak, zastanawiałem się, dlaczego aktywna była możliwość wpłaty na
    http://213.251.145.96/support.html
    ale teraz przekierowuje na:

    http://www.datacell.com/news.php

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 22. Data: 2010-12-09 09:32:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 10:11:32 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Za krótko to niestety trwało. Większość transakcji, szczególnie przez
    > PayPal została zapewne tylko opóźniona. Gdyby skuteczna blokada trwała
    > tak ze 3-4 dni, to byłby konkretny, bolesny efekt finansowy. Może by im
    > się odechciało być na zawołanie Obrońców Świata.

    No straty mogły by zaboleć ale i tak by to pewnie niewiele zmieniło.
    Zresztą PP potrafi blokować konta z o wiele bardziej błahych powodów,
    więc akurat tutaj to w ogóle nie ma się co dziwić. Najsmutniejsze jest
    to, że bez żadnego wyroku sądu, bez niczego, Kapitan America powiedział,
    że winny to winny i nie ma co dyskutować. Dobrze, że nie uznali go
    terrorystą, bo już by było po nim. Dokąd my (jako cywilizacja) zmierzamy?

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-12-09 10:07:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > że winny to winny i nie ma co dyskutować. Dobrze, że nie uznali go
    > terrorystą, bo już by było po nim. Dokąd my (jako cywilizacja) zmierzamy?

    Dziwi mnie niepomiernie ta dyspozycyjność i żarliwość organizacji
    płatniczych w wypełnianiu zaleceń i lizaniu dupy Obrońcy Narodów. Cóż w
    końcu USA może zrobić Visie czy MC? Albo co Visa czy MC może zyskać po tym
    jakie działania podjęli? Jeśli pierwszy uległ, drugi też musiał, to jest
    jasne, bo nie chciał ryzykować asymetrii w traktowaniu, ale dziwi mnie ta
    gorliwość. W końcu raczej można by oczekiwać, że mogłoby to marketingowo
    zostać wykorzystane do pokazania (mniej lub bardziej pozornej)
    "niezależności" organizacji od widzimisię przeróżnych rządów. A tu masz babo
    placek!

    A już szczególnie zabawne jest, że American Express się chyba nie
    przyłączyło. JCB to wiadomo, że ma to wszystko zapewne gdzieś. DC chyba już
    kompletnie utraciło samodzielność.

    Ja tam czekam aż Chiny zauważą tę działkę i pojawi się na rynku jakiś
    chiński operator o zasięgu globalnym. Z tą kasą co mają w amerykańskich
    obligacjach spokojnie mogą podjąć walkę z Visą i MC, o ile tylko jakiemuś
    chińskiemu politykowi pomysł się spodoba. 10 latek i podział rynku może być
    kompletnie inny niż dziś.

  • 24. Data: 2010-12-09 10:26:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    [...]
    > ile tylko jakiemuś chińskiemu politykowi pomysł się spodoba. 10 latek
    > i podział rynku może być kompletnie inny niż dziś.

    Jakie 10 :)

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 25. Data: 2010-12-09 11:02:13
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Jakie 10 :)
    >
    > KJ

    a musicie mnie straszyć tak przed świętami? ;P

    yossarian

  • 26. Data: 2010-12-09 12:06:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 11:07:38 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > płatniczych w wypełnianiu zaleceń i lizaniu dupy Obrońcy Narodów. Cóż w
    > końcu USA może zrobić Visie czy MC? Albo co Visa czy MC może zyskać po

    Może dlatego:

    "Jak na ironie, opublikowane dzisiaj przez Wikileaks tajne depesze
    dotyczą lobbingu MasterCard, Visy i pomocy od rządu U.S.A ze względu na
    nowe prawo płatnicze w Rosji."

    <http://niebezpiecznik.pl/post/zalozyciel-wikileaks-
    aresztowany-konta-
    zablokowane-ddostrwa/#more-3319>

    Jeżeli to prawdą to nie masz się już co dziwować Marku. Wychodzi na to,
    że teraz każdy z każdym ma powiązania i to wszystko to jedna wielka
    sitwa, niestety. Nam zostają tylko pozory i raczej nadzieja, że jest
    inaczej.

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2010-12-09 18:28:56
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

> [...]
    >
    > Dziwi mnie niepomiernie ta dyspozycyjność i żarliwość organizacji
    > płatniczych w wypełnianiu zaleceń i lizaniu dupy Obrońcy Narodów. Cóż w

    ujawnienie panstwowej informacji poufnej, tajnej, czy scisle tajnej
    jest zapewne w wiekoszosci kodeksow karnych odpowiednim wykroczeniem,
    lub przestepstwem i z tego tez tytulu zapewne paypal/mc/visa zablokowaly
    konta podmiotowi, ktory zlamal prawo.

    jesli juz ktos *poczul* misje, to mogl to zrobic od razu przez
    przez rozproszony i szyfrowany http://freenetproject.org/whatis.html

  • 28. Data: 2010-12-09 18:37:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    > MarekZ wrote:

    [...]

> [...]
    > jest zapewne w wiekoszosci kodeksow karnych odpowiednim wykroczeniem,
    > lub przestepstwem i z tego tez tytulu zapewne paypal/mc/visa zablokowaly

    Tzn. jakie prawo złamało Wikileaks? Bo, że Bradley Manning, to nie ulega
    dyskusji. Ale Wikileaks? A jeśli jest paragraf na wikileaks, to dlaczego
    nie zaprzestali rozliczeń dla gazet które rewelacje z WL publikują?

    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 29. Data: 2010-12-09 19:00:54
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Kamil Jońca wrote:

    > [...]
    >
    > Tzn. jakie prawo złamało Wikileaks? Bo, że Bradley Manning, to nie ulega
    > dyskusji. Ale Wikileaks?

    nie wiem co laczy Bradley-a z WikiLeaks, ale w polskim KK jest art. 18,
    paragraf 3 jest dosc szeroki i z niego (w zaleznosci od udowdnionych
    powiazan) mozna by WikiLeaks oskarzyc.

  • 30. Data: 2010-12-09 19:45:00
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 9 Gru, 20:00, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > nie wiem co laczy Bradley-a z WikiLeaks, ale w polskim KK jest art. 18,
    > paragraf 3 jest dosc szeroki i z niego (w zaleznosci od udowdnionych
    > powiazan) mozna by WikiLeaks oskarzyc.
    Art. 18 § 3 kk dotyczy pomocnictwa - działanie WL w żadnym wypadku nie
    podpada pod ten przepis - pomoc w kopiowaniu tajnych dokumentów a ich
    publikacja to dwie rożne rzeczy. Inaczej każdy dziennikarz śledczy
    siedziałby już w więzieniu - a także redaktorzy naczelni gazet, że o
    tv i portalach nie wspomnę.