  • 21. Data: 2005-10-22 23:28:26
    Temat: Re: Mastercard Electronic?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Cos Ci sie pomyliło.
    JaC

  • 22. Data: 2005-10-22 23:34:05
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wyjątjowo nierzetelna strona: najpierw pisza o braku przewalutowania, a potem
    zachęcaja do szerokiego uzytku karty
    podpietej do rachunku walutowego...
    JaC

  • 23. Data: 2005-10-22 23:59:29
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2005 01:34:05 +0200, 666 napisal/a:

    > Wyjątjowo nierzetelna strona: najpierw pisza o braku przewalutowania, a
    > potem zachęcaja do szerokiego uzytku karty podpietej do rachunku
    > walutowego...
    rachunek jest w euro, karta rozliczana w euro wiec jak placisz w euro to
    nie ma przewalutowania.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 24. Data: 2005-10-23 09:14:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ze strony:
    "W całej Polsce i na całym świecie."
    "Na terenie całej Polski w wybranych sklepach, restauracjach oraz punktach usługowych
    okazując swoją kartę MasterCard
    BZWBK możesz otrzymać rabat."
    "Zakupy mogą stać się dla Ciebie prawdziwą przyjemnością, dzięki atrakcyjnym rabatom
    oferowanym przez sklepy,
    restauracje i punkty usługowe." (to ja poprosze o JEDEN zagraniczny adres!!!)
    "W bankomatach BZWBK doładujesz także konto swojego telefonu pre-paid - bez prowizji,
    albo spłacisz zadłużenie karty
    kredytowej."
    To wszystko z karty rozliczanej w euro podpiętej do rachunku w euro!!
    JaC
    PS. To tez fajne:
    "Jeśli stracisz kartę, przejmiemy odpowiedzialność za wszystkie transakcje dokonane
    po zgłoszeniu przez Ciebie jej
    utraty. "
    PS 2. I jak się powyzsze ma do tego:
    "Jeśli tylko zgłosisz zgubienie karty, my przejmiemy całą odpowiedzialność za
    transakcje dokonane za jej pomocą." ??