  • 11. Data: 2002-02-13 18:40:51
    Temat: Re: Marketing Mbank
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Jesli nie kochasz mBanku - kochasz Inteligo :)
    Ja nie kocham? Kochac mozna wylacznie istoty zywe. Ja krytykuje.

    > Moze to juz jest najwyzszy stopien lojalnosci klienta? Tylko pochwalic
    mBank
    > ze takich klientow zdobyl...
    A na mnie jedziecie...

    > Kazdy taki jest - jesli zalozyl konto w mBanku czy Inteligo wszystko jest
    > dla niego latwe :)
    Czesto sie posadza mnie o co innego. Ale MTV.

    > Pamietaj, ze jest to ocena w istocie subiektywna.
    > niektorzy wola funkcjonalnosc konta z Inteligo, a innych wprowadzone
    oplaty
    > za ta funkcjonalnosc draznia - wola nie placic 1.99 za wyplate w
    bankomatach
    > Euronetu, czy 0.99 za przelew.
    Na tym polega dyskusja - patrz pkt. nizej =)

    > A kazdy moze Ci odpowiedziec :)
    I kazdy moze sie obronic =)

  • 12. Data: 2002-02-13 19:17:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 04:34:34PM +0100, minik wrote:

    > 1. Prosilbym o dowod mojej milosci do Inteligo

    A rzuc okiem w archiwum ;-)

    > 2. Obserwuje trendy na grupie i zauwazylem, iz niektorzy ludzie nie dadza
    > tknac sobie mbanku - dziwne.

    Polecam czasem poczytac liste/archiwum e...@s...icm.edu.pl.

    Mysle ze niektorzy mogli by sie zaszokowac.

    > 4. Mialem konto w mBanku i mam nadal w Inteligo - wygral lepszy wg. mnie

    A ja nie mialem w inteligo, ale i tak bede krytykowal jego posuniecia.

    Bo nie musze miec konta aby oceniac TOiP.

    > 5. To jest grupa DYSKUSYJNA - kazdy moze wyrazac to co mysli

    Mozna, ale mi zdarzalo sie polecac inteligo. I to z rozsadku. Jakos
    nie pamietam abys proponowal to samo w przypadku mbanku.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-02-13 19:18:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 07:40:51PM +0100, minik wrote:

    > Czesto sie posadza mnie o co innego. Ale MTV.

    Chyba mTv ;-)

    > I kazdy moze sie obronic =)

    No to obron wyplaty po 2zl w ramach promocji euronetu ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-02-13 20:40:50
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Chyba mTv ;-)
    Mnie To Vali =)

  • 15. Data: 2002-02-13 20:43:44
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > A rzuc okiem w archiwum ;-)
    To nie ja sie doszukuje dziury w calym

    > Polecam czasem poczytac liste/archiwum e...@s...icm.edu.pl.
    Nie kce sie mi.

    > A ja nie mialem w inteligo, ale i tak bede krytykowal jego posuniecia.
    > Bo nie musze miec konta aby oceniac TOiP.
    TOiP w Inteligo tez krytykuje ale dzialanie mBanku bardziej mnie drazni niz
    TOiP

    > Mozna, ale mi zdarzalo sie polecac inteligo. I to z rozsadku. Jakos
    > nie pamietam abys proponowal to samo w przypadku mbanku.
    Bo sie na nim przjechalem.

  • 16. Data: 2002-02-13 21:26:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 09:43:44PM +0100, minik wrote:

    > To nie ja sie doszukuje dziury w calym

    Ale to Ty oczekujesz ze cos Ci udowodnie. Nie ja jeden na to zwracalem
    Tobie uwage.

    > Nie kce sie mi.

    To Twoj problem. Podalem zrodlo, jak nie chcesz wykonac kilku prostych
    krokow to nie narzekaj ze nie zauwazyles ze ktos to krytykuje.

    > TOiP w Inteligo tez krytykuje ale dzialanie mBanku bardziej mnie drazni niz
    > TOiP

    A jakis przyklad? Bo mnie np. w zaden sposob nie dotyka ich
    kontrowersyjna polityka, a spam jaki dostaje od osob zwiazanych z
    inteligo bardzo.

    > Bo sie na nim przjechalem.

    Wybacz, wydales cene jednego impulsy na 0-801, bo w inteligo jest 0-800?

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-02-13 21:59:16
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Ale to Ty oczekujesz ze cos Ci udowodnie. Nie ja jeden na to zwracalem
    > Tobie uwage.
    Zwracac mi uwage? Chyba pomyliles sobie osoby... nie czuje sie Twoim synem.

    > To Twoj problem. Podalem zrodlo, jak nie chcesz wykonac kilku prostych
    > krokow to nie narzekaj ze nie zauwazyles ze ktos to krytykuje.
    Moze krytykowac ile chce, a ja moge odpierac krytyke tez ile tylko razy
    pragne.

    > A jakis przyklad? Bo mnie np. w zaden sposob nie dotyka ich
    > kontrowersyjna polityka, a spam jaki dostaje od osob zwiazanych z
    > inteligo bardzo.
    A np. taki ze jak zgubilem haselko to bez pytan przelaczyli mnie do nadania
    nowego.

    > Wybacz, wydales cene jednego impulsy na 0-801, bo w inteligo jest 0-800?
    Nie musze sie ze wszystkimi dzielic swoimi doswiadczeniami z danym bankiem.
    Jest to tylko i wylacznie moja sprawa co sie mi nie podoba a co tak. Moge co
    najwyzej podac argumenty, oczywiscie jesli mi sie "zachce".

    Dyskusje uznaje za zakonczona.

    Pozdrawiam , minik