  • 1. Data: 2003-11-29 14:19:59
    Temat: MBank i WAP
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...nemezis.net>

    Witam,

    Czy udalo sie komu polaczyc poprzez WAPa z MBankiem? Uzywam
    Nokie6310i, przechodze pomyslnie logowanie, nastepnie wypisuje
    mi ze musze zmienic haslo, wiec probuje to haslo zmienic ale
    za kazdym razem dostaje komunikat ze "Nieprawidlowy format
    hasla". Haslo wklepywalem juz na rozne sposoby, same literki,
    same cyferki, mieszalem i nic, zawsze to samo. Haslo moge
    oczywiscie zmienic przez mLinie, ale konczy sie to zawsze tak samo
    udaje mi sie zalogowac WAPem ale potem system chce zebym zmienial
    haslo, ktorego zmienic sie nie da!
    Robie cos zle? jakies porady?

    pzdr,
    --
    Daniel

  • 2. Data: 2003-11-29 14:27:13
    Temat: Re: MBank i WAP
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Daniel Skrzypkowski wrote:
> [...]
    > Nokie6310i, przechodze pomyslnie logowanie, nastepnie wypisuje
    > mi ze musze zmienic haslo, wiec probuje to haslo zmienic ale
    1. jaki opoerator.
    2. spróbuj z innego telefonu (siemens, SE, etc) nie pamietam gdzie to
    słyszałem/czytałem, ze nokia nt standarwów WAP-u ma nieco inne zdanie
    niż reszta telefonów.
    KJ

  • 3. Data: 2003-11-29 14:59:32
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Daniel Skrzypkowski" <s...@n...nemezis.net> napisał w
    wiadomości news:bqa9uf$ipi$1@localhost.localdomain...
> [...]
    > oczywiscie zmienic przez mLinie, ale konczy sie to zawsze tak samo
    > udaje mi sie zalogowac WAPem ale potem system chce zebym zmienial

    elo

    mam N6100 w +) i bez najmniejszego problemu korzystam z wap'owego dostepu do
    strony transakcyjnej mBanku...
    moze jednak cos za bardzo mieszasz z tym nowym haslem...?

    wczesiej tez bez klopotow korzystalem z mbank via wap za pomoca SE 68i w
    Idea.

    pozdr,
    tomek

  • 4. Data: 2003-11-29 15:32:51
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > Witam,
    >
    > Czy udalo sie komu polaczyc poprzez WAPa z MBankiem? Uzywam

    Witam
    Nokia 6310i w Idei, WAP z mBankiem i MultiBankiem dziala.
    Wiec problem lezy widocznie nie w telefonie lecz w ktores
    z czynnosci ktora wykonales nie tak jak trzeba

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.