  • 11. Data: 2002-09-15 18:17:53
    Temat: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 15 Sep 2002 18:05:46 +0200, "Mirosław"

    >A czy tak naprawdę często potrzebne są te potwierdzenia?
    >Nie wystarczy wydruk strony z poleceniem przelewu?
    >Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które trzeba
    >rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?

    Duze znaczenie jest tu IMO psychologiczne.
    Ludzie jednak lubia papierki albo przynajmniej swiadomosc, ze moga je
    tanio dostac.
    Ciekawe czy Lukas mysli o obsludze firm.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-09-15 18:38:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Duze znaczenie jest tu IMO psychologiczne.
    > Ludzie jednak lubia papierki albo przynajmniej swiadomosc, ze moga je
    > tanio dostac.

    Byłeś b. blisko: ja nie lubie papierków, ale spotykam urzędników, którzy
    lubią i nie potrafię im odmówić: wtedy przyjemnie mi mieć świadomość, że oni
    mogą je dostać z małym uszczupleniem moich środków.
    :)

  • 13. Data: 2002-09-15 19:38:38
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Zostaje 20 gr. Teraz czy w tych 20 groszach zmiesci sie kopera + papier +
    > druk+prad zuzyty podczas druku+transport do urzedu pocztowego?

    koperta 0,07 gr
    papier 0,03 gr
    prad spokojnie
    urzad przyjedzie do ciebie

    A jesli nawet nie przyjedzie to:
    Niech 1000 listow wysla dziennie to i tak transport sie zwroci.
    I nie wiemy ile tak naprawde placa za zanczek czy 90 gr czy mniej.

    Oprocz tego ceny w/w sa detaliczne.

    Wiec i tak bank wyjdzie na swoje, zreszta jak zwykle :)

    Pzd Travis

  • 14. Data: 2002-09-15 19:48:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Travis wrote:

    > Wiec i tak bank wyjdzie na swoje, zreszta jak zwykle :)

    Chwilunia: jeszcze toner drukarki, tusz do stempli ;)
    No i oczywiście czas pracy pracownika, który drukuje, stempluje i kopertuje.

  • 15. Data: 2002-09-15 20:05:46
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Chwilunia: jeszcze toner drukarki, tusz do stempli ;)
    > No i oczywiście czas pracy pracownika, który drukuje, stempluje i
    kopertuje.

    Koszt tonera przy drukarce biurowej wynosi 0,009 euro.
    Przy druku hurtowym 0,002 euro.
    Tusz kosztuje z 3,5 i starcza na hoho :)

    Caly proces pakowania/adresowania na 99% jest automatyczny. Wiec w
    przeliczeniu na pojedynczy list koszt jest wrecz znikomy.

    Istnieje jeszcze cos takiego jak amortyzacja kosztow.

    Pozostaje pytanie czemu PKO na to wczesniej nie wpadlo?

    Pzd Travis

  • 16. Data: 2002-09-15 20:43:41
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec i tak bank wyjdzie na swoje, zreszta jak zwykle :)

    To mBank zarabia na nas 4zl na kazdym potwierdzeniu ?

    GreG

  • 17. Data: 2002-09-15 23:28:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wiec i tak bank wyjdzie na swoje, zreszta jak zwykle :)
    Niekoniecznie w Lukasie.
    We wrzesniu 2001 r. byla promocja: przy zakladaniu e-konta dostawalo sie
    notatnik warty 80 zl (cena sklepowa). I teraz tak:
    - brak oplat za prowadzenie konta
    - koniecznosc posiadania konta przez okres 6 msc.
    - brak obowiazkowych wplat
    Zakladajac, iz klient X trzymal sie powyzszych 3. punktow, wyjasnij mi, na
    czym tutaj zarobil Lukas?

  • 18. Data: 2002-09-16 05:04:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 01:28:42 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

> [...]
    >- brak obowiazkowych wplat
    >Zakladajac, iz klient X trzymal sie powyzszych 3. punktow, wyjasnij mi, na

    A co tu dziwnego? Koszt pozyskania nowego klienta. Czesc zalozyla
    pewnie tylko dla tego notatnika. Czesc przyciagnal prezent ale z kont
    korzystaja i bank na nich zarabia.
    To i tak wyszlo taniej niz Inteligo co dawalo 100 zl za klienta (nie
    sadze zeby Lukas wiecej niz 40zl wydal na ten gadzet).
    Mnie np do ponownego odwiedzenia Lukasa sklonil wlasnie ten prezencik,
    a teraz z konta korzystam - od czasu do czasu jakies lokatki zakladam
    (skrome bo skromne, ale zawsze :-)), a tego casio to nawet nie
    pamietam gdzie schowalem :D.

  • 19. Data: 2002-09-16 12:08:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 15 Sep 2002 14:36:44 +0200), "Travis"
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >No wlsnie nie :)
    >Jezeli podpiszesz umowe to placisz 90 gr.
    >Jezeli listow jest duuuzo stawki mozna negocjowac.

    Taaa? Powiedz jak i gdzie? Moja firma wysyła miesięcznie tonę
    korespondencji i nieraz łaziłem pytać władze Poczty Polskiej o
    możliwość negocjacji cen. I zawsze mnie odprawiali z kwitkiem.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 20. Data: 2002-09-16 13:52:19
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Taaa? Powiedz jak i gdzie? Moja firma wysyła miesięcznie tonę
    > korespondencji i nieraz łaziłem pytać władze Poczty Polskiej o
    > możliwość negocjacji cen. I zawsze mnie odprawiali z kwitkiem.

    Nie korzystam z uslug Poczty, ale jak nie zapomne to zapytam znajmego on ma
    umowe z PP.
    Bede u niego za jakis miesiac jak bede placic za fakture.

    Pzd Travis