  • 1. Data: 2003-01-10 06:54:13
    Temat: Lukas, token i termin waznosci
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Czy token do konta w Lukasie ma jakis termin "przydatnosci do
    spozycia"? Na odwrocie tokena sa wytloczone jakies dwie liczby.
    Jedna wyglada na numer sprzetu, druga zalatuje formatem daty.
    Chyba, ze to tylko tak wyglada?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-01-10 07:18:08
    Temat: Re: Lukas, token i termin waznosci
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avlqml$og9$1@flis.man.torun.pl, ab wrote:
> [...]
    > spozycia"? Na odwrocie tokena sa wytloczone jakies dwie liczby.
    > Jedna wyglada na numer sprzetu, druga zalatuje formatem daty.

    Patrz sąsiedni wątek - wlasnie podobno druga liczba jest tą datą.

    Ja nie mam drugiej liczby, to nie wiem na pewno.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-10 07:35:27
    Od: oVo <o...@w...to.poczta.onet.pl>

    On 10 Jan 2003 06:54:13 GMT, ab <b...@i...wroc.pl> wrote:

> [...]
    >spozycia"? Na odwrocie tokena sa wytloczone jakies dwie liczby.
    >Jedna wyglada na numer sprzetu, druga zalatuje formatem daty.

    Na stronie producenta tokena jest ze gwarantuje dzialanie przez 3 lata
    (bateryjka). Jak ta data to rok 04 lub 05 to sie zgadza.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 4. Data: 2003-01-10 07:51:03
    Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>

    > Na stronie producenta tokena jest ze gwarantuje dzialanie przez 3 lata
    > (bateryjka). Jak ta data to rok 04 lub 05 to sie zgadza.

    tak ... ale bateryja wytrzymuje do 10 lat... data na tokenie mowi co
    innego...
    mamy display 6cio miejscowy, na kazdym miejscu moze byc 10 roznych cyfr...
    token generuje na podstawie jakiegos algorytmu kolejne liczby... server
    rowniez je generuje, server wie ze w danym momencie na tokenie powinna sie
    pojawic taka i taka liczba... ale tych liczb jest ograniczona ilosc, po
    pewnym czasie (wlasnie od tej daty na tokenie) wszystko obraca sie dookola i
    zaczyna od nowa... czyli mozna powiedziec, ze jezeli ktos zna po kolei
    wszystkie tokeny jakie przeszly przez czas od poczatku do ej daty to
    teoretycznie jest w stanie zgadnac Twoj nastepny token... moim zdaniem
    prawdopodobienstwo tego ze ktos to bedzie w stanie spisac, dostac,
    zasotsowac jest = 0,000000000000000000000000000000000000000000000001 %

    przem