  • 1. Data: 2004-04-07 07:53:00
    Temat: Lukas / problem
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Witam
    Gdy deklaruje (przez net) nowy przelew, po zatwierdzeniu nie pojawia sie
    okno na wpisanie wskazan tokena. Przegladarke mam skonfigurowana zgodnie z
    wytycznymi Lukasa.
    Co jest grane?

    Pozdro

    Negatyw
    n...@n...o2.pl
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-04-07 08:37:33
    Temat: Re: Lukas / problem
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okno na wpisanie wskazan tokena. Przegladarke mam skonfigurowana zgodnie z

    jeszcze tego nie naprawili?
    coz , temat tabu, ale dla pocieszenia...to nie tylko u Ciebie tak
    chlopaki z lukasa wiedza juz, ale coz we wrocku przyswiecilo slonce i poszli
    ogladac laski na rynek

  • 3. Data: 2004-04-07 09:25:37
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "bj" <j...@u...metron.torun.pl> napisał w wiadomości
    > dzisiaj robilem przelew Lukasem.
    > Wszystko bylo OK, okolo godziny 8.00

    oj to nie jest tak , ze ta wada systemu nie pozwala na zrobieniu zlecenia...
    jednak jest bardzo wysokie prawdopodobienstwo jego wystapienia...

    mi ostatnio np przy pierwszy poszlo ok, drugim blad, trzecim blad....
    odpuscilem sobie
    nastepnego dnia pierwszy raz blad...logout
    a za kilka dni ok, ale widac nadal sie to objawia
    zreszta duzo juz bylo o tym na grupie, temat otwarty

  • 4. Data: 2004-04-07 09:27:56
    Od: "bj" <j...@u...metron.torun.pl>

    Użytkownik "news" <...@5...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > coz , temat tabu, ale dla pocieszenia...to nie tylko u Ciebie tak
    > chlopaki z lukasa wiedza juz, ale coz we wrocku przyswiecilo slonce i

    ---