  • 1. Data: 2003-05-14 11:53:32
    Temat: [Lukas KK] Jak zjesc jajecznice i miec ja ?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Mam taki problem: "konczy" mi sie karta kredytowa w Lukasie i bardzo
    chcialbym zatrzymac ten plastik, ale juz znacznie mniej chcialbym placic za
    zastrzezenie karty. Obawiam sie, ze nie wydadza mi wznowionej jak nie zwroce
    starej Czy ktos to juz przerabial ? czy jak przyjde do banku np. ze dwa
    tygodnie po zakonczeniu waznosci strarej KK, to dalej beda chcieli zebym ja
    zwrocil, albo beda mi zastrzegac ? Czy w ogle mozna zastrzec karte, ktorej
    termin waznosci juz uplynal ?

    Dziekuje za wszelka pomoc.

    Stara karte potrezebuje oczywiscie w celach wychowaczych: "Jak bedziesz
    niegrzeczna, to co tato taka wyrobi !".

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2003-05-16 06:55:19
    Temat: Re: [Lukas KK] Jak zjesc jajecznice i miec ja ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Beniowa"
    > Mam taki problem: "konczy" mi sie karta kredytowa w Lukasie i bardzo
    > chcialbym zatrzymac ten plastik,

    jak pojdziesz po odbior zaraz po zakonczeniu waznosci karty to powinni dac
    ci nowa bez gadania, a jak chca niewazna karte zastrzegac to ich sprawa.

    W zadnym banku nie mialem problemu z zachowaniem starej karty, ale akurat w
    Lukasie nie probowalem - pewnie jest tak samo ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-16 07:49:44
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Mam taki problem: "konczy" mi sie karta kredytowa w Lukasie i bardzo
    > chcialbym zatrzymac ten plastik [...]
    Jesli osobiście zgłosisz się do oddziału, to założę się że Cię poproszą o zwrot
    starej karty bez względu na to kiedy tam pójdziesz. Zastrzegać jej nie muszą, bo
    sama wygasła. Najbezpieczniej jest zmienic dystpozycję zposobu odbioru karty, z
    osobistego odbioru w oddziale, na przesyłkę.

    Miałem tak z kartą Raiffeisen Bank. jak przychodziła pocztą, nikt o starym plastiku
    nawet nie wspomniał, a jak pojechałem osobiście, to koniecznie chcieli żebym stara
    kartę zwrócił, pomimo że już była nieważna.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2003-05-16 08:29:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Beniowa napisał(a):

> [...]
    > zastrzezenie karty. Obawiam sie, ze nie wydadza mi wznowionej jak nie zwroce
    przeczytac nowa toip, gdzie pisze ze zastrzezenie jest za free
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2003-05-16 08:47:34
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam,
    >
    > Mam taki problem: "konczy" mi sie karta kredytowa w Lukasie i bardzo
    > chcialbym zatrzymac ten plastik, >

    Paragraf 37 p.4 regulaminu VC: Po otrzymaniu karty wznowionej Użytkownik
    karty jest zobowiązany zwrócić do Banku
    kartę dotychczas użytkowaną.

    Cześć

  • 6. Data: 2003-05-20 21:22:55
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przeczytac nowa toip, gdzie pisze ze zastrzezenie jest za free

    No wiec juz przeczytalem i stad moje watpliwosci. Jest za free, jezeli
    zgubisz karte, ale jezeli zastrzega Ci ja bank (np. dlatego, ze nie oddales,
    a powinienes, albo dlatego, ze bank wypowiada Ci umowe), to kasuja Cie -
    chyba na 25 zl.

    Tak sobie mysle, zeby specjalnie nie naklamac, moze po prostu powiem, ze mi
    sie zlamala i sam ja zniszczylem...

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2003-05-27 21:47:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb0lk3$sas$...@n...news.tpi.pl,
    Beniowa <b...@p...wp.pl>:
> [...]
    >
    > Tak sobie mysle, zeby specjalnie nie naklamac, moze po prostu powiem,
    > ze mi sie zlamala i sam ja zniszczylem...

    Inna metoda - zamowic dostarczenie poczta zamiast odbioru w oddziale.
    Ostatnio bylem 2 razy w oddziale i dopytywalem sie o karte, a tu nie ma i
    nie ma! Az nagle przyniosl ja listonosz do domu (polecony za potwierdzeniem
    odbioru).
    Musialem kiedys tam zlozyc dyspozycje dostarczenia poczta i o tym zapomniec.
    Niestety w oddziale nie mieli najwidoczniej wgladu w te informacje.

    BTW, numer wznowionej KK jest ten sam co starej, rozny CVV2 i oczywiscie
    data waznosci.

    Nowy srebrny design podoba mi sie, srebrny jest tez pasek (w galerii Wojtka
    Fr. mozna obejrzec).

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-05-28 07:57:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Beniowa napisał(a):

> [...]
    > a powinienes, albo dlatego, ze bank wypowiada Ci umowe), to kasuja Cie -
    mialem na mysli "zgubienie" i zastrzezenie za free

    > Tak sobie mysle, zeby specjalnie nie naklamac, moze po prostu powiem, ze mi
    > sie zlamala i sam ja zniszczylem...
    moga kazac przyniec resztki