  • 1. Data: 2004-06-02 18:55:43
    Temat: Re: Lokata w Dominet Bank..
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    a można lokatę założyć przez internet?
    jak wygląda kwestia techniczna wpłacenia pieniędzy?
    poleceniem przelewu z konta w mbanku ?
    troche brakuje mi wyobraźni w takich sprawach :-)
    pytam czysto hipotetycznie gdyż interesuje mnie taka operacja ale w innym banku
    z góry dziękuję za info

    Hania

  • 2. Data: 2004-06-02 19:00:41
    Temat: Lokata w Dominet Bank..
    Od: "Amadeusz" <a...@n...pl>

    Pytania do osób mających lokate w DB:
    Ile trwa założenie lokaty wysyłając wniosek z internetu?
    Czy są jakies opłaty poza opłatą za przelew lub wypłacenie po
    zakończeniu okresu lokaty ?
    Czy dostaje się wyciąg bez opłat pocztą?
    Jak wygląda współpraca z bankiem (chodzi mi o zadowolenie klienta)?

    pozdrawiający Amadeusz

  • 3. Data: 2004-06-02 19:13:21
    Od: "Amadeusz" <a...@n...pl>

    tu jest o tym : http://www.dominetbank.pl/lokaty/std-bl-faq.html

    Amadeusz

  • 4. Data: 2004-06-02 20:52:31
    Od: markop <m...@m...pl>

    Dnia 2 Jun 2004 20:55:43 +0200, hania napisał(a):

    > a można lokatę założyć przez internet?

    Tak.

    > jak wygląda kwestia techniczna wpłacenia pieniędzy?
    > poleceniem przelewu z konta w mbanku ?

    Tak.

    > troche brakuje mi wyobraźni w takich sprawach :-)

    :)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 5. Data: 2004-06-02 21:13:29
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Pytania do osób mających lokate w DB:
    > Ile trwa założenie lokaty wysyłając wniosek z internetu?

    Nie duzo czasu, kilka dni...

    > Czy są jakies opłaty poza opłatą za przelew lub wypłacenie po
    > zakończeniu okresu lokaty ?

    Nie ma...

    > Czy dostaje się wyciąg bez opłat pocztą?

    Wyciag do lokaty??

    > Jak wygląda współpraca z bankiem (chodzi mi o zadowolenie klienta)?

    Zadowolenie wysokie ;-) Szczegolnie po zobaczeniu ile udalo sie zarobic ;-)

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2004-06-02 21:14:25
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > a można lokatę założyć przez internet?

    tak

    > jak wygląda kwestia techniczna wpłacenia pieniędzy?

    dostajesz numer konta lokaty i na ten numer wplacach gotowke...

    > poleceniem przelewu z konta w mbanku ?

    na przyklad.. moze byc..

    > troche brakuje mi wyobraźni w takich sprawach :-)

    ;-)

    > pytam czysto hipotetycznie gdyż interesuje mnie taka operacja ale w innym
    banku
    > z góry dziękuję za info

    prosze ;-)

    pzdr,
    michal

  • 7. Data: 2004-06-03 06:51:41
    Od: "Amadeusz" <a...@n...pl>

    > Wyciag do lokaty??

    wyciąg do lokaty

  • 8. Data: 2004-06-03 07:36:20
    Od: "hania" <k...@p...onet.pl>

    dziękuję za informacje, mam nazdzieję ze większośc banków to praktykuje,
    pozdrawiam. Hania

  • 9. Data: 2004-06-03 07:41:39
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > wyciąg do lokaty

    Nie przypominam sobie bym cos takiego dostawal..

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2004-06-03 07:51:13
    Od: "Amadeusz" <a...@n...pl>

    Użytkownik "michał" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypominam sobie bym cos takiego dostawal..

    w takim razie Dominet nie wysyła wyciagów do lokat,
    choć z tego co wiem w innych bankach sa wyciagi do lokat
    moze dlatego ze sa razem z ROR, ale to chyba lepiej byłoby
    gdyby taki wyciag wysyłali