  • 1. Data: 2003-02-28 09:02:49
    Temat: Likwiduje konto w Peako
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    Witam,
    No wiec i na mnie przyszla kolej. Mam w tym banku:
    - Eurokonto i karte do niego (Maestro)
    - karte Mastercard (charge)
    - karte Visa (charge)
    - linie kredytowa.
    Chce zamknac wszystko i raz na zawsze.
    Pytanie: jakich dokumentow powinienem oczekiwac przy zamknieciu konta?
    Chodzi mi tu szczegolnie o wszelkie zaswiadczenia, o ktore moze poprosic
    nowy bank - Multibank.

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 2. Data: 2003-02-28 09:13:39
    Temat: Re: Likwiduje konto w Peako
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Chce zamknac wszystko i raz na zawsze.
    > Pytanie: jakich dokumentow powinienem oczekiwac przy zamknieciu konta?
    > Chodzi mi tu szczegolnie o wszelkie zaswiadczenia, o ktore moze poprosic
    > nowy bank - Multibank.

    Moze najpierw otworz nowe, a potem zamknij stare :-)

    Multi - jezeli chcesz karte wypukla i linie kredytowa - na 100 % historia
    rachunku z ostatnich 6 miesiecy z pieczatkami i podpisami

    M.

  • 3. Data: 2003-02-28 10:06:24
    Od: f...@w...pl

    > Multi - jezeli chcesz karte wypukla i linie kredytowa - na 100 % historia
    > rachunku z ostatnich 6 miesiecy z pieczatkami i podpisami
    >
    > M.

    A to w Pekao kosztuje niemałe pieniądze :)

  • 4. Data: 2003-02-28 10:14:57
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message

    > Moze najpierw otworz nowe, a potem zamknij stare :-)

    Wlasnie tak zrobilem. Wczesniej wzialem od nich wniosek o linie kredytowa i
    otwierajac konto od razu go zlozylem, w ostatni piatek. We wtorek zadzwonila
    pani i powiedziala, ze linia jest juz przyznana tylko zebym na podpisanie
    umowy przyniosl zaswiadczenie o zamknieciu linii w Pekao.
    Pytalem jakie jeszcze zaswiadczenia powinienem wziac z Pekao, a ktore moga
    sie przydac w Multibanku.

    > Multi - jezeli chcesz karte wypukla i linie kredytowa - na 100 % historia
    > rachunku z ostatnich 6 miesiecy z pieczatkami i podpisami

    Poprosili o historie z ostatnich 12 miesiecy, wraz z potwierdzeniem ze nie
    bylo przekroczen salda. I taka dostalem.

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 5. Data: 2003-02-28 10:15:47
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <f...@w...pl> wrote in message

    > A to w Pekao kosztuje niemałe pieniądze :)

    Czyzby? Dostalem bez gadania i o zadnych pieniadzach nie bylo mowy.

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 6. Data: 2003-02-28 10:28:45
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in message

    > Czyzby? Dostalem bez gadania i o zadnych pieniadzach nie bylo mowy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > TOMEK

    Bo miales VIP'a, w innym przypadku placilbys krocie ....

    Pozdrawiam Dracor.

  • 7. Data: 2003-02-28 10:35:55
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Dracor" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo miales VIP'a, w innym przypadku placilbys krocie ....

    Nareszcie mi sie na cos przydal. To moze jednak nie bede zmienial tego
    banku? ;-)
    a tak z ciekawosci: ile to kosztuje w normalnym eurokoncie?

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 8. Data: 2003-02-28 11:54:03
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    > Nareszcie mi sie na cos przydal. To moze jednak nie bede zmienial tego
    > banku? ;-)
    > a tak z ciekawosci: ile to kosztuje w normalnym eurokoncie?

    Nie wiem dokladnie z podobnych powodow jak Twoje ;-), ale cos ok.5-6 PLN
    za kazdy miesiac historii rachunku + 10-20 za zaswiadczenie o zamknieciu
    linii kredytowej. Tak jakos mi to zona zreferowala ;-)

    Pozdrawiam Dracor.

  • 9. Data: 2003-02-28 12:59:25
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    > + 10-20 za zaswiadczenie o zamknieciu
    > linii kredytowej.

    No to w takim razie czeka mnie jeszcze kara za rozstanie sie :-(((

    Pozdrawiam,
    TOMEK