  • 1. Data: 2002-06-18 15:22:37
    Temat: LOL - Peka SA
    Od: "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl>

    czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww. banku - spytacie co w tym
    smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace temu:)))) co Wy na to ???
    zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-18 15:23:29
    Temat: Re: LOL - Peka SA
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww. banku - spytacie co w tym
    > smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace temu:)))) co Wy na to ???
    > zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam

    Sprawdzić czy działa.

    Karol

  • 3. Data: 2002-06-18 15:31:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww. banku - spytacie co w tym
    > smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace temu:)))) co Wy na to ???
    > zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam

    tez dostalem, ale chyba w pol roku po zamknieciu - to na pamiatke.

  • 4. Data: 2002-06-18 15:32:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2002 17:22:37 +0200, "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww. banku - spytacie co w tym
    > smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace temu:)))) co Wy na to ???
    > zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam
    Coś im się pop...suło - kilka wątków wcześniej już też ktoś o tym pisał
    :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 5. Data: 2002-06-18 16:11:17
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości

    > tez dostalem, ale chyba w pol roku po
    zamknieciu - to na pamiatke.

    To ten bank bardzo ładnie się żegna ze swoimi
    klientami :-))

    Sark

  • 6. Data: 2002-06-18 16:12:37
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    > czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww.
    banku - spytacie co w tym
    > smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace
    temu:)))) co Wy na to ???
    > zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam

    Możesz uzywac ale pamiętaj że podpisaleś cyrograf
    że przeciągu xxxx lat poddasz się dobrowoalnie
    egzekucji :-) na kwotę xxxx zł.

    Sark

  • 7. Data: 2002-06-18 16:16:53
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Możesz uzywac ale pamiętaj że podpisaleś cyrograf
    > że przeciągu xxxx lat poddasz się dobrowoalnie
    > egzekucji :-) na kwotę xxxx zł.

    za zobowiazania zaciagniete podczas trwania umowy, gdy byl jej strona...

    p.

  • 8. Data: 2002-06-18 17:10:51
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    > czesc wlasnie dostalem karte maestro z ww. banku - spytacie co w tym
    > smiesznego??? otoz ja zamknalem konto 3 miesiace temu:)))) co Wy na to ???
    > zostawic, zglosic czy co??? pozdrawiam

    Sorry za lamrskie pytanie, ale co to jest LOL?

  • 9. Data: 2002-06-18 17:35:51
    Od: "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl>

    Laugh Out Loud - Bardzo glosny smiech

    na grupach sie tak pisze - czasami :) zobacz:
    http://www.sprint.com.pl/~tom/pl/Lol.html

    p.s.
    zastanawiam sie czy zadzwonic i zglosic to ze im sie cos po.. mylilo :)

    pozdro

  • 10. Data: 2002-06-19 07:50:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jamesi" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sorry za lamrskie pytanie, ale co to jest LOL?

    ROTFL :->

    NMSP ;-)

    K. Kowalski

    PS. Poszukaj w Google