  • 1. Data: 2002-06-18 12:57:09
    Temat: Euronet się zwija?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jeden bankomat -- "chwilowo nieczynny"
    Drugi bankomat -- to samo.
    Trzeci -- wyparował ze stacji.

    Fajna ta sieć bankomatów Euronetu... biorać pod uwagę, że wypłata z
    obcego jest, delikatnie mówiąc, kosztowna, to wirtualne mają coraz
    mniej zalet.

  • 2. Data: 2002-06-18 13:18:07
    Temat: Re: Euronet się zwija?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A w jakim mieście?

  • 3. Data: 2002-06-18 13:24:05
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > A w jakim mieście?

    ja nie rozpoczalem tego watku, ale napisze o pozaniu - na winogradach - tu
    najczesciej takuje na BP - na kazdej poznanskeij stacji (winogadzkiej -
    dzielnica) byly euronety, od moze roku nie ma, na zadnej.
    ale przybyl za to niedawno jeden w markecie tesco. per saldo przyrost maja
    ujemny :-)
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2002-06-18 13:49:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 18 Jun 2002 15:18:07 +0200, w
    <7...@n...onet.pl>, <m...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > A w jakim mieście?

    Wrocław

  • 5. Data: 2002-06-18 14:28:32
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > begin --> 18 Jun 2002 15:18:07 +0200, w
    > <7...@n...onet.pl>, <m...@p...onet.pl>

    > Wrocław

    I z BP sie zwinely (dawno temu z Hallera i niedawno ze Swobodnej)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2002-06-18 14:46:11
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Pete wrote:

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > I z BP sie zwinely (dawno temu z Hallera i niedawno ze Swobodnej)
    >
    > --
    > Pete

    To normalne - bankomat musi miec duzy odrot aby sie zwrocil i zarabial - wiec jak
    nie generuje to przestawiaja - to nie placowka
    bankowa ze ma podnosic prestiz ;).

    (choc licho ich wie ;)

  • 7. Data: 2002-06-18 14:57:22
    Temat: [OT]
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości

    Radosław Popławski - imie i nazwisko cos mi mowi tylko co?

  • 8. Data: 2002-06-18 16:23:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac
    usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:3D0F47B3.54871040@skrzynka.pl...

    > To normalne - bankomat musi miec duzy odrot aby
    sie zwrocil i zarabial - wiec jak nie generuje to
    przestawiaja > - to nie placowka
    > bankowa ze ma podnosic prestiz ;).

    Wg mnie to nienormalne jesli znikają z centralnych
    punktów miasta. tylko niektóre sa przestawiane
    inne znikają na amen, w sumie przyrost ujemny ....
    wycofuja sie ?

    Sark

  • 9. Data: 2002-06-18 20:21:21
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Sark wrote:

> [...]
    > punktów miasta. tylko niektóre sa przestawiane
    > inne znikają na amen, w sumie przyrost ujemny ....

    Moze sie przenosza w inne rejony? ;) - sezon wakacyjny sie zaczyna ...

    (a w miastach to juz jest nasycenie - a do tego prawie wszedzie da sie
    karta zaplacic - a kazdy na ogol wybiera placowke banku maciezystego jak
    ma gotowke pobrac...)

    Euronety zyja z kasy - wiec pewnie wedruja w rejony nie nasycone...

  • 10. Data: 2002-06-19 11:24:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 18 Jun 2002 22:21:21 +0200, w <3...@s...pl>,
    adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> napisał(-a):

    > (a w miastach to juz jest nasycenie - a do tego prawie wszedzie da sie
    > karta zaplacic - a kazdy na ogol wybiera placowke banku maciezystego jak
    > ma gotowke pobrac...)

    Jeśli ktoś ma kasę w mBanku, to dla niego macierzyste są Euronety.
    Których ostatnio coraz mniej.