  • 1. Data: 2002-06-18 15:44:57
    Temat: Czy ktoś tego próbował ?
    Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl>

    W r.2000 zaciągnąłem kredyt w CitiBank 50 000 zł na 4 lata
    oprocentowanie stałe 30 % .
    Dziś mnie to trochę wq-rwia bo wszędzie odsetki są ok.15 % .
    Oczywiście wiem , że umowa to umowa , ale
    czy jest szansa na renegocjowanie umowy ? Czy ktoś tego
    próbował ? W końcu nawet rządy renegocjują międzynarodowe
    umowy , a ja jestem przecież mądrzejszy od takiego np.Millera .
    Oczywiście wiem , że mogę spłacić cały kredyt od razu gotówką ,
    mogę na ten cel zaciągnąć nowy kredyt w innym banku , ale
    czy to może być argumentem dla mnie w ewentualnych
    rozmowach w CityBank ?
    Pozdrawiam
    Zbyszek