  • 1. Data: 2002-01-25 09:53:28
    Temat: LG - jakies takie dziwne rzeczy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam.
    Od razu nie wykluczam, ze to moje kochane chello, ale...
    Wszystko w LGnecie dziala, poza przyciskiem Rachunki - nic sie nie
    wczytujwe - czli de facto nie mam dostepu do pieniedzy - moge przelew
    zrobic, ale tam jest zlotoweczka (reczta chyba przeszla na to wyzej
    oprocentowane - ale nie mam jak tego sprawdzic :)))

    Mieliscie cos takiego? Klikam i nic sie nie wczytuje.. Reszta dziala ok...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-25 10:33:27
    Temat: Re: LG - jakies takie dziwne rzeczy
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobic, ale tam jest zlotoweczka (reczta chyba przeszla na to wyzej
    > oprocentowane - ale nie mam jak tego sprawdzic :)))

    Moze poczekaj dluzej, az strona sie zaladuje. To niekiedy pomaga.... :-)

    Jesli jednak sie nie zaladuje, to mozesz sprawdzic ile masz na koncie
    wykonujac przelew z przyszla data, jesli masz duzo czasu i cierpliwosci. ;)
    Jesli masz przynajmniej tyle na koncie ile kazales przelac, to przelew
    bedzie przyjety, ale mozna go potem anulowac (chyba jedynie w historii
    rachunku :( ).
    Jesli nie, to system Ciebie o tym poinformuje. Po n-przelewach powinienes
    znac stan konta z dowolna dokladnoscia :-) Powodzenia (zacznij od duzych
    kwot i stopniowo je zmniejszaj :-))))))

    > Mieliscie cos takiego? >

    Ja nie mialem :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-25 10:44:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Mieliscie cos takiego? Klikam i nic sie nie wczytuje.. Reszta dziala ok...

    Mialem czsami i pomagało jak człowiek długo poczekał.