  • 1. Data: 2014-10-17 00:59:26
    Temat: Krokodyl...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Miało być 4.1% -- jest różnie. ;)
    Na kartce jest 1.85% poprawione na 4.1% z ,,parafką'' i pieczątką,
    ale przewidywane odsetki są policzone dla 1.85%, i nie jest to
    poprawione. :) Na WWW jest 4.1%, ale odsetki policzone dla 1,85%. :)

    -=-

    Przelewy wewnętrzne... Wszystko szło dobrze do czasu podania kodu SMS.
    Tu cofnąłem się, aby sprawdzić, czy oby na pewno leję na swoje konto.
    I od tej pory były już problemy aż do końca dnia, a nawet o kilkanaście
    sekund dłużej. :) Raz za razem zwiecha aż w końcu informacje o tym, że
    ,,chyba'' serwis nie jest czynny o tej porze. Ze 2 minuty po północy
    udało się sprawdzenie -- forsa wlała się na oszczędne w dniu wczorajszym.

    23:57:46 16-10-2014 Przelew - uznanie r-ku oszczędnościowego

    Około 10 minut i 4 kody SMS (w tym 2 wprowadzone) to jednak
    dużo jak na jeden wewnętrzny przelew.

    Ale teraz trzeba to jakoś wlać ponownie na ROzRutne... Nie wiem,
    jak... :) Krokodyl zapewne też -- bo zawiesił się ponownie. :)

    -=-

    Od dziś limit tych lokat spuszczony do 50 kpln.
    200 kpln dla tych, którzy będą lali 'Wynagrodzenie' -- też 1500 pln miesięcznie.

    -=-

    Ogólnie -- Krokodyl, jak na krokodyla przystało, jest zielony i nastawiony
    na kredyty. I (jak na gada przystało) nocą śpi. lub choćby jest ospały.

    Zlanie z oszczędnego na ROzRutne raczej nie uda się -- przynajmniej teraz. :)

    Po paru :) przeładowaniach Krokodyl ożywił się :)
    i chyba pokazał, jak przelać z oszczędnego na ROzRzutne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-17 01:25:42
    Temat: Re: Krokodyl...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1pikv$tmm$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > ale przewidywane odsetki są policzone dla 1.85%, i nie jest to
    > poprawione. :) Na WWW jest 4.1%, ale odsetki policzone dla 1,85%. :)

    Takie mnie myśli czarne naszły -- o starości, przemijaniu, śmierci...
    Toż za 3 miesiące (za 90 dni) te środki będą już stare, zatem podatek
    Vincentego należy policzyć nie od tego, co by dało 4.1%, ale od tego,
    co by dało 1.85%... Zaś kwotę odsetek można wyliczyć już teraz -- gdy
    te środki są jeszcze nowe, czyli zanim zdążą się zestarzeć...

    [moim zdaniem Kaczyński ma duże szanse -- bo chowa koty...
    oby nie zaprzyjaźniły się te koty z następcą Vincentego...
    czasem tak bywa, że nowa władza brata się ze starymi...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-10-17 09:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2014 00:59:26 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > Tu cofnąłem się, aby sprawdzić, czy oby na pewno leję na swoje konto.
    > I od tej pory były już problemy aż do końca dnia, a nawet o kilkanaście

    cofnales w przegladarce ?
    Chyba zaden serwis tego nie lubi.

    Ale po zamknieciu sesji i otwarciu powinno byc dobrze.

    J.

  • 4. Data: 2014-10-17 13:54:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > cofnales w przegladarce ?
    > Chyba zaden serwis tego nie lubi.

    Sam sobie odpowiadasz. :)
    Nie cofałem -- bo żaden bank tego nie lubi.

    > Ale po zamknieciu sesji i otwarciu powinno byc dobrze.

    Otwarciu puszki z piwem? Toż po zamknięciu sesji -- sesja
    przestaje istnieć. Otwierasz inną sesję. :) Słowo to samo,
    ale rzecz -- inna.

    -=-

    Około 9 rano przywędrował SMS mówiący o tym, że przelałem szmal
    z ROzRzutnego (BTW -- ono też jest oszczędne) na Oszczędne.

    -=-

    Idę na kawę -- na razie sam zaparzyłem, ale u Krokodyla wypiję kolejną. :)
    Szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy... Ja dziś też nie zrobię, bo nie
    mam na czym -- ani masła nie mam, ani oleju, chyba że napędowy, ale
    w samochodzie, piętro niżej... ;)

    Pod oknem nastąpiła zmiana wart -- biały spod mego garażu
    odjechała, ale zaparkował pod moim garażem jakiś niebieski.

    [amatorszczyzna... atak na Szczurka nie daje takich efektów,
    jakie dawały ataki na Kościół czy na Kaczyńskiego... patałachy...
    wierzę w to, że Tusk był/jest niezaradny...]

    Tuż obok ,,miejsca parkingowego'' są wolne miejsca na parkingu -- w zasięgu
    rzutu kamienia jest tych miejsc co najmniej dziesięć, ale ,,podgarażowe
    miejsce parkingowe'' jest okupowane...

    [szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy...]

    I szkoda, że nie zakłada wiadomej lokaty via telefon.
    Optymalna Świnia tak powoli leje (ogródkami? -- pośrednio)
    że muszę dziś kolejny raz jechać do Krokodyla...

    Po co komu ten cały telefon, skoro nic nie można
    dzięki niemu uzyskać -- poza głosową komunikacją?...

    Nic to -- jakoś to będzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-10-17 16:16:59
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:m1r06l$dj6$1@node1.news.atman.pl...

    > Idę na kawę -- na razie sam zaparzyłem, ale u Krokodyla wypiję kolejną. :)

    Mozliwa była ? - tez odwiedziłem dziś krokodyla, ale na kawe sie nie skusilem,
    natomiast dowiedzialem sie ze obcieli limit lokat z 200k na 50k max
    i bedzie wisiala na stronie 1,8% póki "centrala" sie nie zlituje i nie
    podniesie stopy

    > Szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy... Ja dziś też nie zrobię, bo nie
    > mam na czym -- ani masła nie mam, ani oleju, chyba że napędowy, ale
    > w samochodzie, piętro niżej... ;)

    - moze zainwestuj w teflon ? - obejdzie sie bez tłuszczu ;)
    choc zdecydowanie jednak wole na maśle

    > [szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy...]

    Krokodyle juz tak mają - wolą robic mielonke ;)

    > Po co komu ten cały telefon, skoro nic nie można
    > dzięki niemu uzyskać -- poza głosową komunikacją?...

    prafarazujac .... "pogadac - ludzka rzecz " ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2014-10-18 01:39:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1r8cs$mk9$...@n...news.atman.pl

    > Mozliwa była ?

    Nie wypiłem -- późno było. Niby miejsce na parkingu hotelowym
    było, ale jakieś dziwne... Nieokopertowane, zupełnie puste,
    bardzo duże... A tuż obok tłok i ścisk... Nie wiedziałem,
    czy mogę wjechać w te pustki... Najeździłem się, naszukałem,
    aż w końcu [końcu czasowym?] zaparowałem na dróżce osiedlowej
    tuż przed znakiem zakazu ruchu, w podwórku mieszkalnym...

    > - tez odwiedziłem dziś krokodyla, ale na kawe sie nie skusilem,

    Ja już dwie wypiłem -- i smakowały, ale czegoś mi brakowało...
    Cukier w proszku, mleczko w proszku, patyczki w kubku... ;)
    Ale czegoś mi brakowało... Dopiero dziś rano pojąłem, że
    brakowało jajecznicy... Nic to -- śniadanie zjadłem w Carrefourze...
    Jakieś płatki owsiane chyba... Chrupki jadłem we czwartek, w realu...

    Ogólnie nie jest źle z dożywianiem. :) Nawet gosposie ładne.
    Nie to co kiedyś -- grube, kucharki, tłok, zaświadczenia
    o głodzie i chłodzie... ;) Teraz podchodzisz -- kanapkę
    (trochę małe te kanapki) bierzesz i tyle. :)

    > natomiast dowiedzialem sie ze obcieli limit lokat z 200k na
    > 50k max i bedzie wisiala na stronie 1,8% póki "centrala" sie
    > nie zlituje i nie podniesie stopy

    Niech naliczą szczurkowe od 1.85%. :) [chyba nie obrażam nikogo?]
    Później podniosą stopy do góry. [kiedyś podnoszono ręce w bratobójczej
    wojnie -- lub świętokradcze ręce... teraz podnoszą stopy... świat
    idzie z postępem...ś

    > - moze zainwestuj w teflon ? - obejdzie sie bez tłuszczu ;)

    Mam ceramikę. :) Bielutka wewnątrz. :)

    > choc zdecydowanie jednak wole na maśle

    Ja chyba też. Ale masło kupuje na osiedlu,
    w freszmarkecie -- a on tylko do 23 godziny...
    Gdyby tak do 2 w nocy...

    > Krokodyle juz tak mają - wolą robic mielonke ;)

    No... Chyba tak. Ale przynajmniej świeże... Nie jakieś mrożone...
    Głupoty udzie mówią, że krokodyle mrożą krew w żyłach...
    Ani krwi nie mrożą, ani kaszanki nie robią...
    Świeża mielonka. :)

    > prafarazujac .... "pogadac - ludzka rzecz " ;)

    EGeppert sama z sobą nie może dogadać się -- a faceta
    swego nie obudzi, bo ten facet musi być o siódmej
    w pracy. :) Lubię jej {śpiewania} słuchać. :)

    http://www.egeppert.com/dysko/texty/84.html

    Tak by chciało się pogadać, ale z kim
    Z samą sobą też dogadać się tak trudno
    A człowieka, który obok mnie tu śpi