  • 1. Data: 2003-04-11 22:18:54
    Temat: Kredyt w PKO
    Od: "Ciekawski" <h...@i...pl_NoSpam!>

    W tym roku przyznano mi preferencyjny kredyt studencki (PKO). Niestety nie
    zdazylem na czas (tj 31marca) zlozyc zaswiadczenia z uczelni. Takowe
    zaswiadczenie zlozylem dopiero dzien pozniej tj.1 kwietnia. Co w zwiazku z
    ta sytuacja? Czy strace rate kredytu (czyli za kwiecien)? Czy z takimi
    sytuacjami sa zwiazane jakies niebezpieczenstwa?
    Pozdrawiam Ciekawski

  • 2. Data: 2003-04-13 21:32:40
    Temat: Re: Kredyt w PKO
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    hej

    ja tez raz zapomnialem o takim zaswiadczeniu:) z tym ze ja sie spoznilem
    jakies 10dni, po ktorych to zadzwonil ktos z banku z pytaniem czy jestem
    studentem:))) ze zdziwieniem odpowiedzialem ze i owsze - wobec tego
    (poinformowal mnie cieply glos) przepada mi rata kredytu za jeden miesiec i
    mam jak najszybciej doniesc to zaswiadczenie - i to wszystko

    czy Tobie przepadnie zalezy mysle od tego jak bank zinterpretuje przepis z
    umowy (pisze tam ze jak nie dostarczysz do konca marca to automatycznie
    przepada). jesli na kartce z uczelni ktos przywalil datownikiem 1.04 to bank
    mimo najlepszych checi moze byc formalnie zobowiazany to wstrzymania tej
    raty - jesli natomiast takiego stempelka tam nie ma, to jednodniowe
    spoznienie nie spowoduje straty raty

    pzdr

    matjaw