  • 1. Data: 2006-10-13 20:47:16
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "studebt" <s...@r...pl>

    Witam!

    Mam mały problem, chciałbym się ubiegać o kredyt studencki, studia moje są
    zaoczne a w tygodniu pracuję na pełny etat. Cchiałbym się poradzić jakie powinny
    być dochody netto aby ten kredyt napewno otrzymać (dla bogatych nie jest on
    przeznaczony). Dodam że utrzymuję się sam i będę się ubiegał o poręczenie banku
    Gospodarstwa Krajowego.

    pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2006-10-14 12:40:30
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "news.tpi.pl" <n...@n...tpi.pl>

> [...]
    > powinny
    > być dochody netto aby ten kredyt napewno otrzymać (dla bogatych nie jest

    w ubieglym roku 1600zl - w tym pewnie ok 1800 - ale kwota ta zostanie jak
    zwykle podana po zebraniu wszystkich wnioskow w okolicy grudnia-stycznia
    http://www.mnisw.gov.pl/mein/index.jsp?place=Lead08&
    news_cat_id=930&news_id=3655&layout=2&page=text

    wiecej informacji
    http://www.mnisw.gov.pl/mein/index.jsp?place=Menu08&
    news_cat_id=930&layout=2

    ps. spiesz sie jesli chcesz sie zalapac -> zalatw sobie zaswiadczenia z US i
    uczelni