  • 1. Data: 2003-12-01 12:47:53
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - 3 opcje - którą wybrać ?
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    Witam!

    Właśnie jutro lub pojutrze zacznę się starać o kredyt na nowe mieszkanie - i
    nie wiem jeszcze na 200% który
    z niżej wymienionych banków wybrać :

    kredyt w pln:

    - kredyt bank
    - bzwbk (teraz promocja 5.49%)
    - pbh - lub nordea

    sytuacja moja przedstawia się mniej więcej tak:

    brany kredyt budowlany i konsumpcyjny z kredyt bank (działa itp - kwoty ok.
    70tys) - po 2 latach spłaty - dziś te kredyty
    zakończyłem spłata całościową.
    konto firmowe w kredyt banku
    zarobki - 7000 netto - moje razem z żoną
    na utrzymaniu roczne dziecko
    aktualnie tylko kredyt na samochów - ok. 750 zł rata/m-c

    chcemy kupić nowe mieszkanie - wartość 245 tys.zł bez wkładu własnego...

    i pytanie - który bank wybrać - bzwbk - obsługa jest zachęcająca oraz ich
    oferta także, a co do pozostałych to tyle wiem
    że kredyt bank już zakończył promocję na kredyty mieszkaniowe, i teraz jest
    chyba 6.7%

    pozdrawiam i prosze o pomoc

    Tygrys

  • 2. Data: 2003-12-01 13:19:06
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - 3 opcje - którą wybrać ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Muzyko <i...@k...info> wrote:
> [...]
    > ich oferta także, a co do pozostałych to tyle wiem
    > że kredyt bank już zakończył promocję na kredyty mieszkaniowe, i

    Takie nieskie oprocentowanie w BZWBK jest w "promocji" i pozniej rosnie
    znacznie wyzej niz to w KB.
    Sprawdzales jeszcze PKO BP?
    Reasumujac - BZ WBK raczej nalezy odradzic - paradoksalnie ze wzgledu na
    wyzsze oprocentowanie.

  • 3. Data: 2003-12-01 13:45:46
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Mon, 1 Dec 2003 13:47:53 +0100, na pl.biznes.banki, Muzyko napisał(a):

    > kredyt w pln:
    >
    > - kredyt bank
    > - bzwbk (teraz promocja 5.49%)
    > - pbh - lub nordea

    Ciężko doradzać w takich sytuacjach. Sam jestem w podobnej sytuacji.
    Wspólne zarobki (moje i żony) są mniejsze, ale i mniejszy kredyt jest
    nam potrzebny. Też chodzę od banku do banku i zastanawiam się.
    Z BZWBK jest tak, że to oprocentowanie jest tylko przez pierwszy rok
    spłaty kredytu, a dalej to już normalnie czyli coś koło 8,2% (nie
    pamiętam dokładnie).
    Ja coraz bliższy jestem wzięcia kredytu w PKO BP. Tam jest 6,5%.
    Problem tylko z tym, że żona pracuje na czas określony i nie chcą
    uwzględnić jej dochodów. Musiałem namówić Ojca, bo ma wysoką
    emeryturę. A, tu wszystkie papiery muszą być w porządku.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2003-12-01 15:08:32
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    ...tyle, że chyba w KB nie można wziąś kredytu bez wkładu własnego ... jak
    to jest

    miałem tam 2-3 kredyty - 2 spłacone wcześniej w całości - czy to ma jakiś
    odbicie na nowym kredycie ?

    Tygrys