  • 11. Data: 2007-10-18 21:10:21
    Temat: Re: Kredyt i zmiany w rodzinie - zgłaszać?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Artur <s...@r...pbz> wrote:

    > Jarek twierdzi że w sytuacji kiedy jego żona jest na
    > "bezpłatnym"
    > wychowawczym, nadal posiada on zdolność kredytową - to dlaczego
    > miałaby się obniżyć zdolność finansowa?

    Moment moment, pisałem, że zdolności kredytowej _raczej_ nie
    utraciliśmy, znaczy ja wiem, że jej nie utracilismy, bo widzę ile
    mi co miesiąc pieniędzy zostaje, ale banki lubią tutaj wiedzieć
    lepiej i mieć na ten temat inne zdanie, dlatego szczerze mówiąc
    wolałbym sie nie wychylać, jeśli nie ma takiej potrzeby, ot tak z
    ostrożności, żeby nie usłyszeć "przykro nam, ale z naszych tabel
    wynika, że trzyosobowa rodzina wydaje na życie ileśset złotych na
    osobę miesięcznie, co x3 i + rata daje więcej niż pan zarabia,
    tak wiemy, że raty pan spłaca terminowo, widzimy, że na koncie
    saldo ma pan mocno dodatnie, ale tabelki sa święte, "system
    nakazuje" itp. eciepecie.

    J.