  • 1. Data: 2006-07-17 09:48:17
    Temat: Kredyt hipoteczny dla windykowanego
    Od: "Passalipo" <n...@w...pl>

    Ostatniego posta nikt ni skomentował - Czyżby moja sytuacja była taka
    tragiczna że nawet szkoda gadać Skróciłem opis.

    Chciałem wziąć kredyt hipoteczny i...
    W BIKu potwierdziłem informację że XY Bank przekazał do windykcji
    zewnętrznej firmie 1000 zł z tytułu nierozliczonej do końca umowy kredytu
    ratalnego z 2002 r.. Nic o tym nie wedziałem ze względu na zminę adresu
    korespondencyjnego - niestety nie powiadamiłem banku. Zewnętrzna firma
    windykacyjna od razu "dopadła mnie" pod adresem zameldowania. Wpłaciłem
    tego tysiąca i mam teraz problemy z szybkim uzyskaniem dokumentacji
    potwierdzającej. Dziwi mnie to że mimo wpisu :windykacja" w BIK-u od 2002
    roku dostałem z dwóch banków dwa kredyty po 10 tys.zł. Spłaciłem je.
    Z tym kredytem ratalnym - nie będę ściemniał że coś tam bank zawinił -
    z pewnością to moja wina. Sumiennie spłacający nie mają takich
    problemów.

    Czy któś przerabiał coś podobnego i czy są banki które odważą się dać
    kredyt hipoteczny przy wpisie w BIK-u windykacja bankowa? Czy moze
    są procedury które wogóle uniemożliwiają takie kredyty nawet przy
    gorszych warunkach? W których bankach wogóle warto spróbować?

    Pozdrawiam
    N.P

  • 2. Data: 2006-07-20 16:24:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny dla windykowanego
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > są procedury które wogóle uniemożliwiają takie kredyty nawet przy
    > gorszych warunkach? W których bankach wogóle warto spróbować?

    Cześć
    Marne szanse ....nie licząc "banków z pod ciemnej gwiazdy" :))))
    Tamte kredyty dostałeś dlatego bo wiekszość banków nie bawi sie w sprawdzanie
    BIK`u przy udzielaniu kredytów konsumpcyjnych czy o niedużej wartości natomiast
    przy kredycie hipotecznym każdy bank ma obowiązek sprawdzenia BIK`u.
    Skoro spłaciłeś ten kredyt do końca to możesz sie starać o potwierdzenie
    zakończenia tego kredytu od banku w którym zalegałeś ... w róznych bankach
    różnie z tym jest w jednych nie ma problemu a wi nnych trza sie nalatać za tym
    świstkiem. Wtedy będziesz mógł pokazać ten papier przy próbie wzięcia kredytu hipot.

    Pozdr
    Krzych