  • 1. Data: 2004-04-15 08:31:17
    Temat: prawda o kodach jednorazowych i tokenach
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    nareszcie ktos z glową opisał wyższość podpisu elektronicznego nad tokenami
    http://tinyurl.com/yqqso

    szkoda, że nie wspomniał o takim kuriozum jak citi-online :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-04-15 09:45:07
    Temat: Re: prawda o kodach jednorazowych i tokenach
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > nareszcie ktos z glową opisał wyższość podpisu elektronicznego nad
    tokenami

    To to chyba od dawna wiadomo.
    Zdaje się, ze główne dyskusje trwały o wyższości haseł jednorazowych nad
    tokenami :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-04-15 09:50:20
    Od: "news" <...@5...pl>

    > tokenami

    rotfl
    autor artykulu rownie dobrze moglby horoskopy pisac
    nic nie wniosl, po prostu gdybanie o oczywistych sprawach, a na dodatek
    minal sie z tematem
    ale nie widze adnotacji, ze artykul sponsorowany, moze w wersji papierowej
    Rzepy jest

  • 4. Data: 2004-04-15 15:10:44
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    > nareszcie ktos z glową opisał wyższość podpisu elektronicznego nad
    tokenami
    > http://tinyurl.com/yqqso

    Artykuł na poziomie szkoły podstawowej i na dodatek opaty na książce
    "popularno naukowej"

  • 5. Data: 2004-04-15 16:59:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    poilkj <u...@d...invalid> wrote:
    > Artykuł na poziomie szkoły podstawowej i na dodatek opaty na książce
    > "popularno naukowej"

    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jak tekst jest dobry, to publikuja :)
    Jednym slowem - droga wolna!

    http://www.PRnews.pl