  • 1. Data: 2003-01-31 23:06:35
    Temat: Kredyt gotowkowy...
    Od: "MCPC" <m...@w...pl>

    ...gdzie mozna wziac najtanszy kredyt gotowkowy gdzie zabezpieczeniem jest
    hipoteka na nieruchomosci? Jakie sa koszty takiej zabawy?

    Pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2003-02-01 07:55:01
    Temat: Re: Kredyt gotowkowy...
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MCPC" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ...gdzie mozna wziac najtanszy kredyt gotowkowy gdzie zabezpieczeniem jest
    > hipoteka na nieruchomosci?

    Pewnie w każdym banku. Należy pytać o pożyczkę hipoteczną.

    > Jakie sa koszty takiej zabawy?

    Koszty np. w PKO BP, cytuję z ich strony:
    ----
    Pożyczka hipoteczna ze zmienną stopą procentową spłacana w ratach malejących
    albo annuitetowych, udzielona na okres do 5 lat włącznie: WIBOR S-3M (6,78%)
    2) + marża od 2,5 do 3,5 punktu procentowego.
    Przykład: kwota pożyczki: 50 000zł, ilość rat: 60, prowizja: 2,0%, marża:
    2,5%, opłata przygotowawcza: 50 zł, rzeczywista roczna stopa oprocentowania:
    10,76%
    ------

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-01 17:55:46
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > ...gdzie mozna wziac najtanszy kredyt gotowkowy gdzie zabezpieczeniem jest
    > hipoteka na nieruchomosci? Jakie sa koszty takiej zabawy?

    Pożyczka hipoteczna:
    http://www.planyfinansowe.com.pl/

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-02-02 10:21:16
    Od: l...@o...pl

    > ...gdzie mozna wziac najtanszy kredyt gotowkowy gdzie zabezpieczeniem jest
    > hipoteka na nieruchomosci? Jakie sa koszty takiej zabawy?

    Koszty banku to jedno. Oprócz tego należy wziąć pod uwagę :
    1) koszt wyceny nieruchomośći, której Bank zazwyczaj żąda ( 500 zł -1000 zł- w
    zależności od wartości nieruchomości)
    2) podatek od ustanowienia hipoteki . ok. 0,1% wartośći hipotekki, o ile dobrze
    pamiętam , bo piszę z pamięci
    3). opłaty sądowe od wpisania hipoteki do księgi wieczystej. Nie wiem dokładnie
    ile, ale też niemało.