  • 1. Data: 2003-01-31 21:39:03
    Temat: Inteligo-hasło WWW
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Witam. Przed chwilą doprowadziłem do zablokowania dostępu do mojego konta z
    poziomu WWW poprzez trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła WWW. Stało się to
    z powodu nieczytelnego podania hasła WWW w pakiecie startowym. Wystepują w
    nim pionowe kreski. Uważam, że sposób podania hasła, w którym pionową
    kreseczkę można interpretować jako małe el lub wielkie I jest
    niedopuszczalny. Ponieważ w moim haśle są dwa takie znaki, więc nie jestem w
    stanie ustalić prawidłowego hasła w trzech próbach :(
    Sposób ominięcia tego zjawiska jest prosty - zmiana kroju czcionki w
    pakiecie startowym.

  • 2. Data: 2003-01-31 22:17:08
    Temat: Re: Inteligo-hasło WWW
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "yar65" <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sposób ominięcia tego zjawiska jest prosty - zmiana kroju czcionki w
    > pakiecie startowym.

    czy masz jeszcze jakieś przemyślenia ?:))))

    mi na przykład przychodzi do głowy, że ulice można wykładać asfaltem
    lepszego gatunku - nie będzie dziur :)
    ale nie piszę o tym publicznie, ale kieruję uwagi do właściwej instytucji

    w twoim przypadku właściwy adres to i...@i...pl :)))))))))

    MSPANC :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-31 22:38:12
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lepszego gatunku - nie będzie dziur :)
    > ale nie piszę o tym publicznie, ale kieruję uwagi do właściwej instytucji

    1. Jestem pod wrazeniem pierwszej części twojego komentarza :(
    2. Zanim wysłałem posta na grupę wysłałem właściwą reklamację do inteligo
    3. Zwróciłem uwagę grupowiczom na problem, z jakim można sie spotkać.
    4. Jezeli wszystkie problemy kierowane byłyby tylko do właściwych instytucji
    to nie skorzystałby z naszych doświadczeń nikt inny a grupy dyskusyjne
    straciłyby sens :(

  • 4. Data: 2003-02-01 08:40:17
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > mi na przykład przychodzi do głowy, że ulice można wykładać asfaltem
    > lepszego gatunku - nie będzie dziur :)
    > ale nie piszę o tym publicznie, ale kieruję uwagi do właściwej instytucji

    obawiam sie że mail wysłany do Inteligo nic nie zmieni - dlatego że oni o
    tym dobrze wiedzą - dwa tygodnie temu mój brat aktywował sobe konto i miał
    podobną jak jaro65 sytuacje

    2 literki "l" w haśle - nie wiadomo co to jest, hasła nie odgadł, dostęp
    zablokowany więc telefon do inteligo i teraz najlepsze

    pani jak usłyszała że ma problem z hasłem i pakietem startowym to od razu
    zadała mu pytanie czy tam nie ma właśnie litery "I" ............. czyli
    problem z którym już się musiała spotkać itd.
    dlaczego nie zmienią czcionki na jakąś "OCR" to już tylko oni wiedzą - w
    sumie koszty sobie nabijają bo dodatkowo trzeba do nich na ich 0800 dzwonić

  • 5. Data: 2003-02-02 15:45:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > lepszego gatunku - nie będzie dziur :)
    > ale nie piszę o tym publicznie, ale kieruję uwagi do właściwej

    No coz. Wysililes sie.
    Problem jest znany w I. od zawsze, czyli od zalozenia pierwszych kont. Ale,
    ze ten parabank uwielbia wciskac kit swoim klientom, to tego typu uwagi
    trzeba glosno wykrzyczec - jest szansa, ze ktos ruszy swoje cztery litery...
    :-)

    > w twoim przypadku właściwy adres to i...@i...pl :)))))))))

    Skuteczniej juz do Swietego Mikolaja napisac. Jest wieksza szansa na
    odpowiedz.

    M.