  • 1. Data: 2006-01-17 22:34:14
    Temat: Kredyt Konsumcyjny
    Od: "MP" <m...@p...pl>

    w krotce bede potrzebowal gotowki okolo 5tys PLN, moze polecicie mi jakis
    bank w ktorym beda najkorzystniejsze warunki kredytu (niska prowizja i
    oprocentowanie). Kredyt chcialbym splacic po roku czasu, ale zakladam
    mozliwosc wczesniejszej splaty.

    pozdr lopez

  • 2. Data: 2006-01-18 11:17:03
    Temat: Re: Kredyt Konsumcyjny
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MP" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank w ktorym beda najkorzystniejsze warunki kredytu (niska prowizja i
    > oprocentowanie). Kredyt chcialbym splacic po roku czasu, ale zakladam

    Ostanio brałem kredyt w PKO BP. Kredyt konsumpcyjny można wziąć w CHF przy
    oprocentowaniu coś ok 6%. W PLN jest chyba coś ok 10%. Do tego jeszcze
    prowizja, nie pamiętam dokładnie ile było :) Ogólnie warunki chyba
    korzystne. Co do samego banku to już inna bajka.

    pozdrawiam
    mariusz

  • 3. Data: 2006-01-27 09:59:52
    Od: "custeau" <c...@o...pl>

    Millenium
    Kredyt konsumpcyjny dla klientów banku, chwalą się, że najtańszy na
    rynku, nie pamiętam dokładnie procentów, ale kwota 800zł (na rok) - do
    oddania 859zł czyli tylko 59zł na prowizje banku i odsetki :)
    Pozdrawiam
    Piotr