  • 1. Data: 2004-02-20 11:59:48
    Temat: Korespondent Erste & Steiermarkische...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Witam,

    czy orientujecie się, który polski bank jest korespondentem Erste &
    Steiermarkische Bank. Chodzi o filię w Chorwacji, ale może to jest się
    korespondentem banku jako takiego z jego oddziałami w różnych krajach?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-02-20 12:57:28
    Temat: Re: Korespondent Erste & Steiermarkische...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > czy orientujecie się, który polski bank jest korespondentem Erste &
    > Steiermarkische Bank. Chodzi o filię w Chorwacji, ale może to jest się
    > korespondentem banku jako takiego z jego oddziałami w różnych krajach?

    Jakiś rejsik po ciepłych morzach? Odra się znudziła? :-)
    A co do meritum: nie mam pojęcia. :-(

    Jacek

  • 3. Data: 2004-02-20 13:31:21
    Od: p...@p...onet.pl

    W Polsce nie ma. A listę koerspondentów najlepiej ściągnąć z ich strony:
    www.esb.hr
    nie mają ich tak znowu wielu:
    Austria EUR Erste Bank der oesterreichischen Sparkassen AG, Vienna GIBAATWW
    EUR Steiermärkische Bank und Sparkassen AG, Graz STSPAT2G
    Germany EUR Commerzbank AG, Frankfurt COBADEFF
    EUR Deutsche Bank AG, Frankfurt DEUTDEFF
    Italy EUR Banca Nazionale del Lavoro SpA, Roma BNLIITRR
    Australia AUD Australia and New Zealand Banking Group Ltd., Melbourne ANZBAU3M
    Canada CAD Bank of Montreal, Montreal BOFMCAM3
    Denmark DKK Danske Bank A/S, Copenhagen DABADKKK
    Japan JPY The Bank of Tokyo-Mitsubishi Ltd., Tokyo BOTKJPJT
    Norway NOK Den norske Bank ASA, Oslo DNBANOKK
    Slovenia SIT SKB Banka d.d. Ljubljana SKBASI2X
    Sweden SEK Skandinavska Enskilda Banken AB, Stockholm ESSESESS
    Switzerland CHF UBS AG, Zurich UBSWCHZH80A
    United Kingdom GBP Lloyds TSB Bank plc, London LOYDGB2L
    United States USD American Express Bank Ltd., New York AEIBUS33
    USD The Bank of New York, New York IRVTUS3N
    USD Citibank NA, New York CITIUS33

    Piotrek

  • 4. Data: 2004-02-20 13:33:53
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > czy orientujecie się, który polski bank jest korespondentem Erste &
    > Steiermarkische Bank. Chodzi o filię w Chorwacji, ale może to jest się
    > korespondentem banku jako takiego z jego oddziałami w różnych krajach?

    Przypuszczam, iż ze sporym prawdopodobieństwem można
    zaryzykować twierdzenie, że żaden.
    IMHO można jeszcze próbować znaleźć wspólnego korespondenta
    dla obu i trzymać kciuki, że przelew pójdzie akurat najkrótszą drogą.

    Pix

  • 5. Data: 2004-02-20 13:45:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>, Jacek wrote:

    > Jakiś rejsik po ciepłych morzach? Odra się znudziła? :-)

    Nigdy się nie zainteresowałem odrą... ;)

    > A co do meritum: nie mam pojęcia. :-(

    No właśnie, bo Multi skasowało 20 EUR, zastanawiam się jak to zmniejszyć w
    przyszłości.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-02-20 14:05:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>, p...@p...onet.pl
    wrote:
> [...]
    > United States USD American Express Bank Ltd., New York AEIBUS33
    > USD The Bank of New York, New York IRVTUS3N

    No to Multi ma tu wspólne mianowniki... Heh, pewnie powinienem dziękować,
    że to TYLKO 20 EUR było! ;)

    Dzięki za info.
    --
    Samotnik