  • 1. Data: 2004-02-20 11:26:54
    Temat: Czy ktos moze korzystal juz z smsKodu w BZWBK24?
    Od: w...@o...pl

    Interesuje mnie funkcjonowanie tego wynalazku. Czasem nie mam przy sobie
    tokena, a chcialbym wykonac operacje i niestety nie moge. Mysle o aktywowaniu
    tej uslugi, ale nie wiem czy jest ona w pelni bezpieczna.

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/195586/template/news%
    2CView.wm/xnavi/7351/message/7351/style/nowosci_view
    _main/nazwa/BZ_WBK_strona_g
    lowna

  • 2. Data: 2004-02-20 17:22:10
    Temat: Re: Czy ktos moze korzystal juz z smsKodu w BZWBK24?
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2004 12:26:54 +0100, wildsnakeWYTNIJT napisal/a:

    > Interesuje mnie funkcjonowanie tego wynalazku. Czasem nie mam przy sobie
    > tokena, a chcialbym wykonac operacje i niestety nie moge.
    Podpisałem umowę w banku (nie bez pewnych trudności,
    praciwnicy "niższego szczebla" nie wiedzieli jeszcze o niej, dopiero
    dyrektor czegoś tam wiedział o co chodzi) ale było to pierwszego dnia.
    Przelew wykonałem, nie było problemów.
    Tylko ciekawy jestem jak to działa gdy ma się dwie metody autoryzacji.
    system zapyta "podajesz kod z tokena czy przysłac sms? "??

    --
    KrzysiekL