  • 1. Data: 2006-05-17 07:46:24
    Temat: Konto osobiste: e-pakiet Fortisa, czy...?
    Od: z...@i...pl

    Stoję przed dylematem wymiany jednego z kont (chcę zamknąć PKO BP a zostawić
    mBank). Zależy mi na: jak największej ilości bankomatów bezprowizyjnych oraz
    bezpłatnych przelewach przez internet. Nie potrzebuję dużej ilości placówek
    marmurowych (staram się tam nie bywać, chyba, że w ostateczności).
    Na razie, po wstępnych analizach najbardziej pasuje mi e-pakiet z Fortisa. Ma
    wszystko czego wymagam i nie mogę dopatrzeć się słabych stron (może poza pewnym
    ryzykiem, związanym z platkami, że Fortis chce się wycofać z tego produktu.
    Wtedy nagle może wprowadzić dodatkowe opłaty i będę musiał ponownie szukać
    dobrej oferty, ale to ryzyko mogę zaakceptować).
    Proszę o wasze opienie i ewentualnie inne podobne propozycje.

    Pozdrawiam
    Zwolek

  • 2. Data: 2006-05-17 10:22:45
    Temat: Re: Konto osobiste: e-pakiet Fortisa, czy...?
    Od: zbig <z...@p...com>

    z...@i...pl napisał(a):

    > Proszę o wasze opienie i ewentualnie inne podobne propozycje.

    biorąc pod uwagę wymagania, nie ma nic lepszego teraz