    From: Caldrith <k...@i...pEEl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto online eurobank - problem
    Date: Thu, 21 Feb 2008 14:19:52 +0100

    witam
    czy ktos z obecnych tu uzytkownikow w/w konta mial problemy z tokenem?

    ja dzisiaj zalozylem tam konto (trwalo to... nie wiem... moze 15 minut),
    sciagnalem i zainstalowalem tokena w telefonie, po czym w domu chcialem
    po raz pierwszy zalogowac sie - dupa.
    wciaz i wciaz wywalalo blad (albo ident. albo haslo albo token - bez
    wyszczegolnienia)
    haslo i identyfikator mam napisane czarno na bialym, wiec podejrzewam,
    ze cos nie tak z aplikacja...

    odbylem dwa telefony na infolinie, ktore, mimo szczerych checi
    konsultantow, guzik daly... ot, teraz, po drugim zablokowaniu sobie
    dostepu musze z powrotem dralowac do oddzialu, zeby mi odblokowali
    dostep (ktorego i tak nie mam) oraz przeslali po raz drugi aplikacje,
    drugi z konsultantow sugerowal, ze moze to pomoze... a jesli nie? to
    pewnie czeka mnie wizja placenia 2 zl/m-c z t. sprzetowy (to i tak sie
    oplaca w porownaniu z 2zl/przelew w polbanku - w moim przypadku, kiedy
    nie moge zalogowac sie na ich strone...)

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |