  • 1. Data: 2003-05-04 18:57:15
    Temat: Konto MillePensja w Millennium
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy przy otwieraniu tego konta w Millennium trzeba przedstawic jakies
    zaswiadczenia o zatrudnieniu oraz podawac miejsce pracy, czy tylko zdeklarowac,
    ze beda stale wplywy?

  • 2. Data: 2003-05-04 20:16:13
    Temat: Re: Konto MillePensja w Millennium
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    potrzebne jest zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach min. 800 pln netto i
    rachunek zakładany jest na następny dzień
    pzdr

  • 3. Data: 2003-05-04 23:01:32
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy przy otwieraniu tego konta w Millennium trzeba przedstawic jakies
    > zaswiadczenia o zatrudnieniu oraz podawac miejsce pracy, czy tylko
    zdeklarowac,
    > ze beda stale wplywy?

    Millepensja to rachunek z debetem i dlatego bank wymaga zaświadczenia o
    dochodzie. Z tym że debet ten uruchomi się jeśli od momentu założenia przez 3
    kolejne m-ce będzie następował wpływ nie mniejszy niż 81% z zaświadczenia.
    Jeśli takie wpływy będą, to 1 dnia 4 m-ca uruchomi się debet w wysokości 81%
    najniższego wpływu. Warunkiem odnowienia debetu na kolejny m-c jest wpływ na
    rachunek w poprzednim m-cu kwoty co najmniej połowy obowiązującego limitu.
    Jest to więc praktyczny rachunek z debetem ale tylko dla tych co otrzymują
    regularne miesięczne wynagrodzenie w mniej więcej zbliżonych kwotach.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 4. Data: 2003-05-06 05:44:03
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > Jest to więc praktyczny rachunek z debetem ale tylko dla tych co otrzymują
    > regularne miesięczne wynagrodzenie w mniej więcej zbliżonych kwotach.

    Kolega wyjasnil wszystko pieknie, ja ze swej strony jako uztkownik tego
    konta dodam nastepujace rzeczy:
    - po wprowadzonych zmianach w TOiP wylaczajac ubezpieczenie karty konto bez
    oplat i ogolnie jestem zadowolony
    ale:
    - sposob odnawiania debetu jest faktycznie delikatnie mowiac chory,
    wystarczy, ze ten sam pracodawca przesle Twoje wynagrodzenie w czesciach, z
    ktorych zadna nie spelnia warunku 50% - i.....limit sie nie odnowi, mozna
    czasami byc niemile zaskoczonym, jesli limit sie wykorzystalo i jednoczesnie
    stalo sie to, o czym pisze powyzej....
    pozdrawiam,
    darek