  • 1. Data: 2003-05-04 21:06:35
    Temat: jaki numer ma PKO BP SA I Oddz. w Krakowie ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Witam !

    Mam przesłać pieniążki na konto znajomego, który podał mi numer konta.
    Pisze, że to bank PKO BP SA I Oddz. w Krakowie.
    Początek numeru jest następujący : 04 10202892.
    Nie mogę wykonać przelewu, bo wg. mojego systemu bank o takim numerze nie
    istnieje...

    Może jest tu jakiś mały błąd w identyfikacji banku, może ktoś pomóc ?

    --
    POZDRAWIAM - Arjano

  • 2. Data: 2003-05-04 21:31:42
    Temat: Re: jaki numer ma PKO BP SA I Oddz. w Krakowie ?
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Arjano wrote:
> [...]
    > Początek numeru jest następujący : 04 10202892.
    > Nie mogę wykonać przelewu, bo wg. mojego systemu bank o takim numerze

    Witam,

    04 to tylko suma kontrolna calego numeru rachunku - a numer banku to te
    8 cyferek nastepnych - w tym wypadku 10202892.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-05-04 23:04:59
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Początek numeru jest następujący : 04 10202892.
    > Nie mogę wykonać przelewu, bo wg. mojego systemu bank o takim numerze nie

    Numer rozliczeniowy oddzialu jest prawidlowy. Wpisz numer rachunku w postaci
    10202892-0410202892xxxxxxxxx (za dziewiec iksow podstaw cyfry z nr-u
    rachunku znajomego). Bedzie OK.

    marekz

  • 4. Data: 2003-05-05 04:34:58
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > marekz
    > Czy nie wprowadzasz w bląd . Po co podajesz p.Arjano dwa numery? Może starczy
    numer bez cyfr 04. Numer Oddziału jest chyba właściwy. Jesli jednak nie mamy
    numeru konta odbiorcy /tej dalszej - właściwej - numeracji konta/ to są wyjścia:
    - prosić znajomego o jego numer konta.
    - starać się wpłacić na poczcie na adres znajomego.

  • 5. Data: 2003-05-05 05:27:09
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > są wyjścia:
    > - prosić znajomego o jego numer konta.
    > - starać się wpłacić na poczcie na adres znajomego.

    Numer konta mam, tylko nie podałem na grupie... :-) Co do numeru to system
    sie jeszcze nie wypowiedział, bo na razie nie mógł zidentyfikowac banku.
    Spróbuję po południu bez "04", dziekuję wszystkim !
    --
    POZDRAWIAM - Arjano

  • 6. Data: 2003-05-05 05:43:49
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Powoli - numery IBAN, czy to te z PKO czy NRB mają to do siebie, że numerem
    rachunku jest CAŁY numer, tzn dzieli się on tak:
    Ma - oddział: 10202892
    Ma - rachunek 0410202892xxxxxxxxx

    Taki podział jest BŁĘDNY:
    Ma - oddział 10202892
    Ma - rachunek xxxxxxxxx

  • 7. Data: 2003-05-05 05:49:48
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Powoli - numery IBAN, czy to te z PKO czy NRB mają to do siebie, że numerem
    rachunku jest CAŁY numer z liczbą kontrolną i numerem oddziału, tzn oznacza
    on jak niżej:
    Ma - oddział: 10202892
    Ma - rachunek 0410202892xxxxxxxxx

    Natomiast taka interpretacja jest nieprawidłowa:
    Ma - oddział 10202892
    Ma - rachunek xxxxxxxxx

    Zatem jeżeli system nie rozpoznaje (nietypowego) IBANu PKO BP, powinieneś
    podać numer rachunku tak:
    10202892-0410202892xxxxxxxxx
    czyli w postaci oddział-rachunek, jak napisał MarekZ

    Oczywiście może też się zdarzyć że numer w postaci:
    10202892-xxxxxxxxx
    zostanie zinterpretowany prawidłowo, ale nie jest to pewne.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-05-05 10:01:43
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    [...]

    Nie, nie wprowadzam.

    marekz

  • 9. Data: 2003-05-06 12:05:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek J wrote:
> [...]

    Przy wprowadzaniu i realizacji zlecenia będzie rozpoznany jako stary
    format, więc dotrze do PKO BP. A PKO BP cofnie ten przelew z automatu.
    Sprawdzone empirycznie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl