  • 1. Data: 2002-05-09 11:56:41
    Temat: Konta w DB24 do konca roku za friko
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za wp

    Osoby, które do końca lipca założą w Deutsche Bank 24 SA konto osobiste,
    będą do końca roku zwolnione z opłaty za prowadzenie konta.
    Bank w ramach promocji osobom, które otworzą konto osobiste oferuje także
    bezpłatnie kartę Visa Electron. Osoby, które założą konto osobiste i złożą
    przez 31 lipca wniosek o wydanie karty Visa Classic PCK będą uprawnione do
    otrzymania karty za 50% obowiązującej ceny. (AN)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-10 08:45:53
    Temat: Re: Konta w DB24 do konca roku za friko
    Od: "Kaz" <d...@p...onet.pl>

    No i fajnie. Słyszaem że tam konto z interenetem i teleserwisem kosztyje
    tylko 4 zł na miesiąc

  • 3. Data: 2002-05-10 09:46:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No i fajnie. Słyszaem że tam konto z interenetem i teleserwisem kosztyje
    > tylko 4 zł na miesiąc

    hihi, Bardzo "fajnie" szczegolnie ze np. w Poznaniu maja tylko jeden
    bankomat, sa jeszcze wyplaty z euronetu a jakze - oplata stala 2 zl,
    przelewy platne... i juz nie jest tak fajnie.
    www.db-24.pl

  • 4. Data: 2002-05-10 11:26:31
    Od: "Kaz" <d...@p...onet.pl>

    Nie wiem jak jest w Poznaniu. W Warszawie mają kilka Oddziałów. Reszta opłat
    jest OK (oczywiście nie porównując z bankami internetowymi). No i nazwy na
    karcie nie muszę się wstydzić za granicą

  • 5. Data: 2002-05-10 11:27:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jest OK (oczywiście nie porównując z bankami internetowymi). No i nazwy na
    > karcie nie muszę się wstydzić za granicą

    to wole Fortisowa karte ;)

  • 6. Data: 2002-05-10 12:18:22
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >to wole Fortisowa karte ;)

    ale w F-epakiet nie dadza Ci classica ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 7. Data: 2002-05-10 12:19:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    A co nomalnie sie wstydzisz swoich kart ? Co one jakies gorsze, bo nie maja
    logo znanego za granica banku ? Ciekawe kryterium doboru banku :))

    A na serio to korzysci z tej karty sa najwieksze w Niemczech, bo oddzialow w
    miare duzo i wyplaty VE za free, tyle ze przez dulary :((
    Poza tym uparcie twierdze - bez rewelacji.
    pzd

  • 8. Data: 2002-05-10 12:33:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale w F-epakiet nie dadza Ci classica ;-)

    oj, zlosliwy jestes ;)

  • 9. Data: 2002-05-11 16:29:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 9 May 2002 13:56:41 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >przez 31 lipca wniosek o wydanie karty Visa Classic PCK będą uprawnione do
    >otrzymania karty za 50% obowiązującej ceny. (AN)

    A dla dotychczasowych klientow oplaty bez zmian.
    Co sie bardziej oplaca, utrzymanie klienta czy pozyskanie nowego ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl