  • 1. Data: 2004-06-16 15:34:44
    Temat: Konserwacja w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Informujemy, że w dniu 20 czerwca w godzinach 00:15 - 5:15 oraz 27 czerwca
    br.
    w godzinach 00:15 - 5:15 nastąpią przerwy w dostępie do systemu
    transakcyjnego
    mBanku. W tym czasie nie będzie można korzystać z systemu transakcyjnego
    (Internet, mLinia, WAP, SMS). Przerwa dotyczy również autoryzacji kart
    płatniczych mBanku.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-16 15:54:24
    Temat: Re: Konserwacja w mBanku
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cappat$icb$1@news.onet.pl...
    [...]
    Przerwa dotyczy również autoryzacji kart płatniczych mBanku.

    Tak sie zastanawiam czy inne banki tez maja regularnie takie przerwy, czy
    tylko mBank? Mam wrazenie ze im czesciej ichni "specjalisci" cos poprawiaja
    tym czesciej sie potem sypie...

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2004-06-16 16:13:48
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > mBanku. W tym czasie nie będzie można korzystać z systemu transakcyjnego
    > (Internet, mLinia, WAP, SMS). Przerwa dotyczy również autoryzacji kart

    Jak tak czytam grupę - to jedyny bank mający tak czeste przerwy
    konserwacyjne ? Ich serwery gubią olej czy jak - wymana uszczelek raz w
    miesiącu ? :)

    --
    Spock .. Earth

  • 4. Data: 2004-06-16 16:17:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org> wrote:
    > Jak tak czytam grupę - to jedyny bank mający tak czeste przerwy
    > konserwacyjne ? Ich serwery gubią olej czy jak - wymana uszczelek raz
    > w miesiącu ? :)

    Moze ja zle tytul dalem ;)
    z tresci wynika, ze beda zabierac sie za serwis transakcyjny, a wedlug ich
    wyjasnien na stronie, to wlasnie on byl ostatnio odpowiedzialny za brak
    mozliwosci zaplacenia karta.
    W polaczeniu z tym, co mowili, ze to byl ostatni 10ty ;) prawdopodobnie cos
    chca permanetnie poprawic.

    co do czestych konserwacji/przerw - ostatnio dosyc duzo nowych rzeczy sie
    pojawia, a to tez wymaga jakis tam przerw.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-16 16:26:06
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Być może mają za mało wydajny sprzęt i podczas przetwarzania się wykłada.
    Lub soft jest zbyt kiepski i też mają problem z tym że to sie wykłada.

  • 6. Data: 2004-06-16 17:53:47
    Od: "Kamil Mouse" <m...@g...pl>

    <cut>
    > Tak sie zastanawiam czy inne banki tez maja regularnie takie przerwy, czy
    > tylko mBank? Mam wrazenie ze im czesciej ichni "specjalisci" cos
> [...]
    <cut>

    Patrz pan jakie chamy !! między północą a piątą w nocy, kiedy milijony
    rodaków płacą kartami...
    Wydaje mi się że gdyby o tym nie informowali nawet byś(cie) nie zauważyli. A
    tak na spokojnie, mam
    konto w tym "niedobrym" banku już od 3 lat i z ręką na sercu, nie zdażyło mi
    się mieć jakichkolwiek problemów
    z autoryzacją czy też obsługą ich kart.

    StayTuned

    <<KamilT>>

  • 7. Data: 2004-06-16 18:14:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Mouse" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Patrz pan jakie chamy !! między północą a piątą w nocy, kiedy milijony
    > rodaków płacą kartami...

    Ale czy ktos tu mowi ze oni chamy? Po prostu duza czesc osob jest
    zaciekawiona powodami tak czestych konserwacji. Czytaj ze zrozumieniem.

    EOT

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-06-16 18:21:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    wk <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak sie zastanawiam czy inne banki tez maja regularnie takie przerwy, czy
    > tylko mBank? Mam wrazenie ze im czesciej ichni "specjalisci" cos poprawiaja

    Inne banki mają np. w głębokim poważaniu informowanie klientów o planowanych
    przerwach w działaniu tego, czy owego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-06-16 18:22:15
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin Jurczuk" <s...@U...eu.org> wrote in message
    > Jak tak czytam grupę - to jedyny bank mający tak czeste przerwy
    > konserwacyjne ? Ich serwery gubią olej czy jak - wymana uszczelek raz w
    > miesiącu ? :)

    Inteligo ma codziennie. Miedzy 00:00 a 00:30.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2004-06-16 18:54:19
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "Kamil Mouse" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > tak na spokojnie, mam
    > konto w tym "niedobrym" banku już od 3 lat i z ręką na sercu, nie zdażyło

    No to miales szczescie! Ja przez 2,5h (17:45-20:15) dyndalem na stacji
    benzynowej, z pelnym bakiem, na jakiejs pipidowce, bo akurat mieli "przerwe"
    w autoryzacji kart...

    pozdrawiam, wk