  • 1. Data: 2015-04-23 10:37:28
    Temat: Kod MCC Kolei Mazowieckich
    Od: m...@g...com

    Jaki kod MCC mają kasy i automaty biletowe Kolei Mazowieckich?

    Chodzi mi o to, czy łapią się do "Rodziny i Przyjaciół".

    M.

  • 2. Data: 2015-10-23 08:11:29
    Temat: Re: Kod MCC Kolei Mazowieckich
    Od: m...@g...com

    To sam odpowiem po doświadczeniach:

    KM się nie liczy do premii Rodzina i Przyjaciele.
    IC się liczy - kasy i sprzedaż internetowa. Nie wiem jak automaty, ale pewnie te IC
    tak, a ASEC nie.
    PR się liczy.

    Oczywiście ważna jest kasa zakupu biletu, a nie przewoźnik.

    M.

  • 3. Data: 2015-10-23 12:20:03
    Od: w...@g...com

    Koleje Wielkopolskie się nie łapią :( Więc z Mazowieckimi może być podobnie

  • 4. Data: 2015-10-23 12:42:38
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 23 października 2015 12:20:04 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:
    > Koleje Wielkopolskie się nie łapią :( Więc z Mazowieckimi może być podobnie

    To jak masz możliwość, to kupuj bilety na KW w kasach IC lub PR. :-)

    M.