  • 1. Data: 2003-10-04 23:07:41
    Temat: Kochani...... powiem Wam cos.....
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    Cos co mnie zaskoczylo........ ale dostalem nagrode za korzystanie z karty
    kredytowej i mam teraz w chacie aparat cyfrowy..... Przyznam ze jestem do
    przodu wobec kosztow uzywania tejrze karty ;-))))) Jak ktos nie wierzy to
    zapraszam do zobaczenia na zywo gadzet :) Zaznaczam ze nie jestem synem
    szefa dzialu marketingu ;-) ani nikogokolwiek w tym banku - oczywiscie
    chodzi o Kredyt Bank - czyli bank dla emerytow ;-)
    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 2. Data: 2003-10-05 14:09:47
    Temat: Re: Kochani...... powiem Wam cos.....
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > szefa dzialu marketingu ;-) ani nikogokolwiek w tym banku - oczywiscie
    > chodzi o Kredyt Bank - czyli bank dla emerytow ;-)

    Ale emerytem jeszcze nie jesteś? ;))

    NP: Graveland - "The celtic winter"

    --
    Take me...