  • 21. Data: 2010-05-30 10:32:27
    Temat: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 10:00:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > nie proponowali ci nigdy karty za zwykła historie konta? (niekoniecznie
    > kredytowa?)

    Nigdy.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2010-05-30 17:59:53
    Od: "mohonk" <m...@o...pl>

    > Zresztą - co za filozofia poprosić jakiegoś znajomego, który ma firmę, żeby w
    razie potwierdził, że jesteś u niego zatrudniony? Albo podaj, że pracujesz w
    MSWiA, IMHO żaden bank nie będzie próbował dzwonić do ichnich kadr ;)

    Nie wiem jak inne banki, ale DB dzwoni.

    mohonk

  • 23. Data: 2010-05-30 18:45:35
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-05-30 19:59, mohonk pisze:

    > razie potwierdził, że jesteś u niego zatrudniony? Albo podaj, że pracujesz w
    > MSWiA, IMHO żaden bank nie będzie próbował dzwonić do ichnich kadr ;)
    >>

    > Nie wiem jak inne banki, ale DB dzwoni.

    DB dzwoni, ale moja firma odmówiła informacji przez telefon.
    Powiedzieli że nie udzielą info.
    Może dlatego chcieli zaświadczenie o zarobkach.

  • 24. Data: 2010-05-30 20:39:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Zresztą - co za filozofia poprosić jakiegoś znajomego, który ma firmę,
    > żeby w razie potwierdził, że jesteś u niego zatrudniony?

    Bez sensu, jeszcze ktos sie doczepi do zatrudnienia na czarno.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2010-05-31 05:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nigdy.

    moze kiepski z ciebie klient? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 26. Data: 2010-05-31 11:02:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> dared to write:

    > Jeśli to będzie pierwszy taki wyskok, skończy się pewnie na zawiasach i
    > jakiejś grzywnie.

    Podaj podstawę prawną. Od razu uprzedzam, że "wyłudzenie" i "składanie fałszywych
    zeznań" odpadają.

    k.

  • 27. Data: 2010-05-31 11:04:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dared to write:

    > Bez sensu, jeszcze ktos sie doczepi do zatrudnienia na czarno.

    Musiałby to udowodnić, jak również mieć dostęp do dokumentów bankowych (podpadających
    pod tajemnice bankową), które jednak trudno uzyskać ich zgodnie z prawem.

    k.

  • 28. Data: 2010-05-31 11:11:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> dared to write:

    > Podaj podstawę prawną. Od razu uprzedzam, że "wyłudzenie" i "składanie fałszywych
    zeznań" odpadają.
    1. Dlaczego?
    2. http://olgierd.bblog.pl/wpis,ubieganie;sie;o;kredyt;
    na;podstawie;nierzetelnych;dokumentow,38477.html

    KJ

    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

  • 29. Data: 2010-05-31 14:15:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Musiałby to udowodnić, jak również mieć dostęp do dokumentów bankowych
    > (podpadających pod tajemnice bankową), które jednak trudno uzyskać ich
    > zgodnie z prawem.

    Teoretycznie, bo w praktyce im mniej problemow tego typu w firmie tym
    lepiej.
    Chcialbys miec np. miesieczna kontrole jakiejs glupoty, nawet wiedzac,
    ze wszystkie papiery itd. masz w porzadku, i ze do niczego nie mozna sie
    przyczepic?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2010-05-31 20:36:11
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > 1. Dlaczego?
    > 2. http://olgierd.bblog.pl/wpis,ubieganie;sie;o;kredyt;
    na;podstawie;nierze
    > telnych;dokumentow,38477.html

    1. Do zaistnienia oszustwa wymagany jest cel: uzyskanie korzyści majątkowej.
    Możliwość zaciągnięcia kredytu per se (a o to się wnioskuje) nie jest korzyścią
    majątkową.
    Zaświadczenie o zarobkach nie jest "zeznaniem", ani też bank nie jest uprawniony do
    odbierania "zeznań".

    2. Tu przyznam rację - paragraf 297 musieli wprowadzić do kk dość niedawno (w ciągu
    ostatnich paru lat). Chociaż wymagane jest zachowanie przedłożenie tego dokumetu w
    formie papierowej - zapewne dyktowanie danych o zatrudnieniu panience na infolinii
    nie podpada pod ten paragraf.

    Tak czy inaczej, nie uwierzę, że osoba prowadząca działalność nie jest w stanie
    uzyskać żadnej karty w Polsce...

    k.