  • 11. Data: 2012-07-04 11:25:04
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 11:20, zly pisze:

    > A to?:
    > 7.Prawa do nagrody nie mogą być przeniesione w drodze umowy przez
    > Uczestnika na rzecz osób trzecich przed i po odbiorze nagrody przez
    > Uczestnika.
    >
    > Czy to znaczy, że nie wolno mi tego sprzedać?

    Będziesz musiał mieć kindla do końca swojego życia nawet Twoje dzieci go
    nie będą mogły używać hehee

    - a i jak zejdziesz na tamten świat nie zapomnij w testamencie wpisać by
    kindla wrzucili do kuferka

    gregor

  • 12. Data: 2012-07-04 11:26:34
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:25:04 +0200, gregor napisał(a):

    > - a i jak zejdziesz na tamten świat nie zapomnij w testamencie wpisać by
    > kindla wrzucili do kuferka

    Dlatego właśnie pytam o co w tym punkcie chodzi mądralo.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2012-07-04 11:27:48
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    A co w przypadku jak dawno temu zamknąłem konto w mBanku? Mogę złożyć wniosek o samą
    kartę bez wyrabiania na nowo eKonta? W regulaminie nic nie ma o tym, że trzeba być
    klientem mBanku.

  • 14. Data: 2012-07-04 11:28:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 11:26, zly pisze:

    > Dlatego właśnie pytam o co w tym punkcie chodzi mądralo.

    O "prawo do nagrody".

  • 15. Data: 2012-07-04 11:29:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

> [...]
    > Uczestnika.
    >
    > Czy to znaczy, że nie wolno mi tego sprzedać?

    Prawa do nagrody, a nie sama nagroda. Innymi słowy nie możesz zrobić,
    tak, że spełnisz warunki i powiesz "nagrodę proszę wydać kochance"
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    If you don't know what game you're playing, don't ask what the score is.

  • 16. Data: 2012-07-04 11:43:10
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy
    miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    "OFERTA ZOSTAŁA WYPRZEDANA"
    Kurwa

  • 17. Data: 2012-07-04 11:43:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lip, 11:43, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:

    > "OFERTA ZOSTA A WYPRZEDANA"
    > Kurwa

    Bylo jeszcze 80 jak "kupowalem", tyle, ze odpuscilem jak sprawdzilem
    stara KK w systemie.

  • 18. Data: 2012-07-04 11:48:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 11:43, blast pisze:
    > Wydaje sie, ?e bez powa?niejszych haczyków: wydaae 500 z? przez pierwszy
    > miesi?c.
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > "OFERTA ZOSTA?A WYPRZEDANA"
    > Kurwa

    Kto rano wstaje ten kindle dostaje :D

  • 19. Data: 2012-07-04 11:58:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:29:57 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Prawa do nagrody, a nie sama nagroda. Innymi słowy nie możesz zrobić,
    > tak, że spełnisz warunki i powiesz "nagrodę proszę wydać kochance"

    "po odbiorze nagrody przez Uczestnika" jak to się ma?

    --
    marcin

  • 20. Data: 2012-07-04 11:59:08
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:28:01 +0200, neoniusz napisał(a):

    > O "prawo do nagrody".

    Ale wy jesteście mądrzy. Ale żeby to udowodnić to jakoś już ciężej.
    --
    marcin