  • 91. Data: 2012-07-06 09:12:40
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 09:03, Imiglikos pisze:
    > Jak szybko rozpatrują te wnioski? Złożyłem od razu po kupnie groupona jako nowy
    klient (chociaż kiedyś miałem u nich konto - nawet kilka kk - ale zamknąłem gdzieś
    ok. 2010). Na razie oprócz maila rejestracyjnego dostałem tylko:

    > "Przy podpisaniu umowy pracownik mBanku przekazał Ci pakiet aktywacyjny do serwisu
    transakcyjnego. Uprzejmie prosimy, abyś nie korzystał z tego pakietu do czasu
    otrzymania przesyłki z wnioskowaną kartą kredytową.

    > Dziękujemy za skorzystanie z oferty kredytowej mBanku."
    >
    > Czy to jest potwierdzenie akceptacji wniosku? Bo już sam nie wiem o co chodzi.

    U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko.
    Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

  • 92. Data: 2012-07-06 09:21:06
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > .
    >
    > U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko.
    > Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

    Mnie ciekawi w jaki sposób oni obliczają zdolność kredytową. Dostałem od
    ręki kartę z limitem 10 000 PLN (a propozycja mBanku była na 20k) bez
    żadnych zaświadczeń, a od grudnia 2010 r. konto w mBanku było nieużywane
    (żadnych operacji). Co ciekawe mam inną kartę kredytową na 14k i 2 kredyty
    (w tym jeden hipoteczny w CHF) więc spodziewałem się większych korowodów a
    nawet odmowy.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 93. Data: 2012-07-06 09:36:11
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 09:12:40 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko.
    > Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

    Dzwoniłem do nich, mail został wysłany przedwcześnie ;) i wniosek jest w trakcie
    rozpatrywania. Wnioski rozpatrują lokalnie oddziały, które zostały wskazane w
    formularzu i dostałem bezpośredni nr telefonu do nich. Na wstępną decyzją mają
    podobno ok. 48h więc się jeszcze wstrzymam z nękaniem ich.

  • 94. Data: 2012-07-06 09:55:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 09:36, Imiglikos pisze:
    > Wnioski rozpatrują lokalnie oddziały, które zostały wskazane w formularzu i
    dostałem bezpośredni nr telefonu do nich. Na wstępną decyzją mają podobno ok. 48h
    więc się jeszcze wstrzymam z nękaniem ich.

    A to ciekawostka... Nigdy bym nie wpadl na pomysl, ze to Aspiro bedzie
    rozpratrywac wnioski. Moze sie spodziewaja takiego nalotu w zwiazku z
    promocja, ze sie boja niepodołania ;)

  • 95. Data: 2012-07-06 14:03:05
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 06.07.2012 08:28, gregor wrote:
> [...]
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > U mnie to trwało max 2h
    > teraz czekam na kartę

    No zareagowali wreszcie.
    Niestety mają skopany system wnioskowy, nie da się kontynuować złożonego
    wniosku, proces wnioskowania istniejącego wniosku startuje od nowa a i
    tak nie da się przejść pierwszego kroku. Nie wiem kto im ten system
    pisał, ale działa fatalnie.

    "Jesteś w trakcie składania wniosku numer BCS013853866
    Błędnie wypełnione pola:
    Pole Data rozpoczęcia składnia wniosku jest niepoprawnie wypełnione"

    Marx

  • 96. Data: 2012-07-07 02:14:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 09:55:36 +0200, neoniusz napisał(a):

    > A to ciekawostka... Nigdy bym nie wpadl na pomysl, ze to Aspiro bedzie
    > rozpratrywac wnioski. Moze sie spodziewaja takiego nalotu w zwiazku z
    > promocja, ze sie boja niepodołania ;)

    Raczej nie, bo mi w pierwszym sezonie kundelkowym też rozpatrywali.

    --
    xbartx

  • 97. Data: 2012-07-07 10:30:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Wnioski rozpatrują lokalnie oddziały, które zostały wskazane w formularzu i
    dostałem bezpośredni nr telefonu do nich. Na wstępną decyzją mają podobno ok. 48h
    więc się jeszcze wstrzymam z nękaniem ich.

    Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal
    0 kontaktu.

  • 98. Data: 2012-07-07 10:39:56
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal
    > 0 kontaktu.

    Do znajomej, która załapała się na kupon, zadzwonili w piątek, i umówiła się na
    spotkanie w Aspiro na poniedziałek - a więc idzie to bardzo sprawnie. :-) Ale może
    dlatego tak szybko, bo zrobiła raban na forum mBanku, że brak kontaktu. ;-)

  • 99. Data: 2012-07-07 10:49:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.07.2012 10:39, assembea pisze:

> [...]
    dlatego tak szybko, bo zrobiła raban na forum mBanku, że brak kontaktu. ;-)

    Ciekawe co wymysla jak ktos nie ma Aspiro w miescie.

  • 100. Data: 2012-07-07 13:12:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lip, 10:49, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Ciekawe co wymysla jak ktos nie ma Aspiro w miescie.

    Zdaje sie, ze w regulaminie zaznaczyli, ze nie musza podawac przyczyny
    odrzucenia wniosku :)