  • 1. Data: 2012-07-04 08:46:57
    Temat: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: m...@g...com

    Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

  • 2. Data: 2012-07-04 09:24:16
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 18:46, Ralf pisze:
    > Info w necie było od paru dni. Na poprzednią promocję nie było wielu
    > chętnych więc nikt sie nie spieszył zeby napisac na pbb.

    Chętni byli tylko bank nie chciał nawiązać współpracy :P Gdyby ktoś się
    na pbb podzielił wiadomością (co jest świętym obowiązkiem stałych
    czytelników :P ) to pewnie bym sprawdził czy mbank się na mnie odbraził
    ;) a tak to nie mam powodu...

  • 3. Data: 2012-07-04 10:00:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 08:46, m...@g...com pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    zaintrygował mnie IV rozdział pkt 9:

    "Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku w którym
    nastąpiło rozwiązanie
    umowy o kartę kredytową o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a także w
    związku z
    zastrzeżeniem lub rezygnacją z karty kredytowej World MasterCard.
[...]

    to jak dostanę już ten czytnik po spełnieniu warunków promocji i
    oczywiście następnie będę chciał zrezygnować z karty (200 zeta jest
    opłaty rocznej) to będę trzeba będzie zwracać czytnik czy też nie??

    Innych zapisów w tej kwestii nie zauważyłem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-07-04 10:05:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 10:00, lolekanabolek pisze:
> [...]
    > oczywiście następnie będę chciał zrezygnować z karty (200 zeta jest
    > opłaty rocznej) to będę trzeba będzie zwracać czytnik czy też nie??

    Logiczne, ze po zakonczeniu promocji bedzie mozna zrezygnowac. Jakby to
    bylo? Musialbys miec te KK do konca swiata i bys nie mogl zrezygnowac?
    :) Pewnie chodzi o reyzgnacje przed koncem promocji czyli ktorymstam
    wrzesnia.

    Zastanawia mnie to "Oferta nie łączy się z innymi promocjami". Ciekawe
    czy to dotyczy "polecam mbank". Dzieki temu mozna by jeszcze wyciagnac
    200 zl za jedna polecona osobe, ktora dostanie KK.

  • 5. Data: 2012-07-04 10:08:01
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 10:05, neoniusz pisze:

> [...]
    > bylo? Musialbys miec te KK do konca swiata i bys nie mogl zrezygnowac?
    > :) Pewnie chodzi o reyzgnacje przed koncem promocji czyli ktorymstam

    też tak mi się wydaje, ale chciałem się upewnić, czy grupa podobnie
    myśli ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-07-04 10:19:32
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Wydaje si=EA, =BFe bez powa=BFniejszych haczyk=F3w: wyda=E6 500 z=B3 przez
    =
    > pierwszy miesi=B1c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?
    n=
    > lp=3D&CID=3DPL_CRM_1_0_0_186&a=3D1661

    Świetny system, wydałem 5 zł na groupona żeby się dowiedzieć, że nie mogę
    przenieść karty młodszej niż 6 miesięcy :(

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 7. Data: 2012-07-04 10:55:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 10:05, neoniusz pisze:
    > Zastanawia mnie to "Oferta nie łączy się z innymi promocjami". Ciekawe
    > czy to dotyczy "polecam mbank". Dzieki temu mozna by jeszcze wyciagnac
    > 200 zl za jedna polecona osobe, ktora dostanie KK.

    Wlasnie dostalem odpowiedz z 2 bardzo wiarygodnych zrodel w mBanku
    informacje, ze te promocje sie lacza. Czyli oprocz Kindla mozemy jeszcze
    dostac konkretne pieniazki :)

  • 8. Data: 2012-07-04 10:56:31
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-04 10:55, neoniusz pisze:
    > Wlasnie dostalem odpowiedz z 2 bardzo wiarygodnych zrodel w mBanku
    > informacje, ze te promocje sie lacza. Czyli oprocz Kindla mozemy jeszcze
    > dostac konkretne pieniazki :)

    A ja nie mogę złożyć wniosku :) Nie można wybrać wizerunku karty.
    Zarówno pod IE jak i FF.

    --
    radar

  • 9. Data: 2012-07-04 11:08:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    > będę trzeba będzie zwracać czytnik czy też nie??
    >
    > Innych zapisów w tej kwestii nie zauważyłem

    A jak było w poprzednim regulaminie? Ma ktoś archiwalny z poprzedniej promocji
    kindelka?

  • 10. Data: 2012-07-04 11:20:34
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 3 Jul 2012 23:46:57 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków:

    A to?:
    7.Prawa do nagrody nie mogą być przeniesione w drodze umowy przez
    Uczestnika na rzecz osób trzecich przed i po odbiorze nagrody przez
    Uczestnika.

    Czy to znaczy, że nie wolno mi tego sprzedać?
    --
    marcin