  • 141. Data: 2012-07-13 00:55:52
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trochę nie tak.
    > Może inaczej: skoro otwieracz dostaje się gratis pod warunkiem kupna
    > piwa to dziwne dla mnie jest awanturowanie się/składanie reklamacji o
    > darmowy otwieracz przez osobę która kupiła szynkę i nie dostała
    > otwieracza.

    no ale on prosił o piwo.
    A że dostał szynkę...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 142. Data: 2012-07-13 07:30:16
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:13072012.4126C83B@budzik61.poznan.pl...

    > no ale on prosił o piwo.
    > A że dostał szynkę...

    Przecież napisał wyraźnie, że chciał kupić piwo, ale wziął z półki szynkę,
    bo piwa nie znalazł... ;-)

  • 143. Data: 2012-07-13 09:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Przecież napisał wyraźnie, że chciał kupić piwo, ale wziął z półki
    > szynkę, bo piwa nie znalazł... ;-)

    moze i wziął szynkę ale z półki z piwami i dodatkowo ta szynka była
    zapakowana w pudełko z napisame piwo.
    Dopiero na dole kartonika było napisane ze to jest jednak szynka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 144. Data: 2012-07-13 10:26:41
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:13072012.358AB002@budzik61.poznan.pl...

    > moze i wziął szynkę ale z półki z piwami i dodatkowo ta szynka była
    > zapakowana w pudełko z napisame piwo.

    Tu już naciągasz. Szynka była w zupełnie innym opakowaniu (Visa).

    > Dopiero na dole kartonika było napisane ze to jest jednak szynka :)

    Nieprawda. Wszystkie informacje były wypisane wołami. To kupujący miał
    problem z czytaniem...

  • 145. Data: 2012-07-14 19:04:17
    Od: Marx <a...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 13:20, mohonk pisze:

    > Trzeba przyznać że mBank się uwinął - dzisiaj otrzymałem pocztą kindlową kartę.
    >
    > Pozdrawiam
    > mohonk

    ja dostałem tylko umowę - czy karta przyjdzie osobnym listem?
    Marx

  • 146. Data: 2012-07-14 20:24:30
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-14 19:04, Marx pisze:
    > ja dostałem tylko umowę - czy karta przyjdzie osobnym listem?
    > Marx

    tak

    --
    pozdrawiam