  • 51. Data: 2014-10-23 20:24:03
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 23 Oct 2014 13:03:37 GMT, jureq napisał(a):

    > To nie dokładnie tak. Po prostu klienci nie czytają dokładnie co jest
    > napisane na bankomacie. Większość uważa, że "Bankomat Euronet" i
    > "Bankomat obsługiwany przez Euronet" oznacza to samo. Niestety tylko te
    > pierwsze są bezpłatne. I potem są pretensje, że naliczono prowizję.

    Ja generalnie stoję na stanowisku "czytaj co podpisujesz", ale powyższe to
    już przegięcie. Skąd statystyczny Kowalski ma wiedzieć czym to się różni?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 52. Data: 2014-10-23 20:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał

    >Ja generalnie stoję na stanowisku "czytaj co podpisujesz", ale
    >powyższe to
    >już przegięcie. Skąd statystyczny Kowalski ma wiedzieć czym to się
    >różni?

    Dlatego zdaje sie unia juz nakazuje wyswietlenia na bankomacie
    informacji o prowizji zanim jeszcze zostanie ona pobrana.

    J.

  • 53. Data: 2014-10-23 21:01:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości
    Dnia Thu, 23 Oct 2014 11:51:44 +0200, Wiesiaczek napisał(a):
> [...]

    Ogolnie tak, ale jak sie ma takich kart wiecej, to sie to staje
    uciazliwe.
    I lepiej 100 niz 200. I lepiej 4 niz 7, jak sie zapomni.

    >Dobre :) Czyli nie ma sklepu honorującego karty, ale za to jest
    >BANKOMAT.

    Coz chcesz - niedawno banki/polcard pobieraly znaczacy % z tych kart,
    wiec jak sklep slyszal co mu proponuja to mowil "a w ** mamy wasze
    karty, ale chetnie wam wynajmiemy miejsce pod bankomat".
    Tanio. Albo i drogo.

    J.

  • 54. Data: 2014-10-23 21:56:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Oct 2014 21:01:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ogolnie tak, ale jak sie ma takich kart wiecej, to sie to staje
    >uciazliwe.

    W mbanku zasada jest taka że te 100zlł dotyczy łącznie wszystkich kart
    dołączonych do rachunku. Więc jeśli masz na przykład 2 debetówki
    podłączone do ekonta to nie musisz na każdą oddzielnie wyrabiać po
    100zł tylko suma z tych dwóch kart ma być równa 100zł, rozliczone do
    końca danego miesiąca.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-10-23 22:32:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54495094$0$18094$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ogolnie tak, ale jak sie ma takich kart wiecej, to sie to staje
    > uciazliwe.
    > I lepiej 100 niz 200. I lepiej 4 niz 7, jak sie zapomni.

    Mhm.
    Ja w ogole nie place debetowka mbanku.
    Uzywam jej tylko bardzo sporadycznie do wyplat i wplat.
    --
    TA

  • 56. Data: 2014-10-23 23:42:21
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/10/14 15:08, Uncle Pete wrote:
    > takie miasto Mogielnica w powiecie grójeckim (2 tys. mieszkańców): aż 4
    > bankomaty

    Nie żeby to zmieniało o 180, ale mnie zaciekawiło: karty.pl mówią o
    trzech spółdzielczych (Krakowskie Przedmieście 1, Mostowa 19, Rynek 16;
    wszystkie narysowane http://umapa.pl/vQ2Vb). Gdzie czwarty?

    --
    Alf/red/

  • 57. Data: 2014-10-24 07:38:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 20:51:42 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dlatego zdaje sie unia juz nakazuje wyswietlenia na bankomacie
    > informacji o prowizji zanim jeszcze zostanie ona pobrana.

    Jeśli nawet, to tylko o prowizji pobieranej przez właściciela bankomatu a
    nie tej przez bank - wystawcę karty.

  • 58. Data: 2014-10-24 08:43:06
    Od: GA <s...@s...pl>

    W dniu 2014-10-23 13:03, Czarek Grądys pisze:

    > O ile pamiętam, to w mBanku nie jest wydać 200 zł, ale wydać JEDNORAZOWO
    > 200 zł.

    To źle pamiętasz

  • 59. Data: 2014-10-24 08:43:44
    Od: GA <s...@s...pl>

    W dniu 2014-10-23 21:56, dizel pisze:

> [...]
    > podłączone do ekonta to nie musisz na każdą oddzielnie wyrabiać po
    > 100zł tylko suma z tych dwóch kart ma być równa 100zł, rozliczone do

    Powiem więcej, wystarczy jedną kartą wydać wymaganą kwotę a liczy się na
    wszystkie

  • 60. Data: 2014-10-24 12:01:28
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 23/10/2014 23:42, Alf/red/ wrote:

    > Nie żeby to zmieniało o 180, ale mnie zaciekawiło: karty.pl mówią o
    > trzech spółdzielczych (Krakowskie Przedmieście 1, Mostowa 19, Rynek 16;
    > wszystkie narysowane http://umapa.pl/vQ2Vb). Gdzie czwarty?

    Strzelam:
    W nowo-otwartej Biedronce?