  • 1. Data: 2015-01-30 18:40:49
    Temat: Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
    Jeszcze tego samego dnia otrzymałem mail z potwierdzeniem
    otwarcia lokaty (czyli, że kasa doszła).

    Kiedy powinienem spodziewać się powrotu pieniędzy z lokaty?

    PS
    Wg. moich obliczeń ów powrót powinien nastąpić
    najpóźniej dzisiaj - niestety na koncie brak śladu
    a dodzwonienie się do FM Banku graniczy z cudem...

  • 2. Data: 2015-01-30 18:52:31
    Temat: Re: Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > 29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.

    Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
    wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:

    "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w
    programie pocztowym [...]"

    Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:

    "Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:

    FM Bank PBP S.A. (l...@f...pl)
    Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i
    spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował,
    skontaktuj się z pomocą techniczną.

    Informacje diagnostyczne dla administratorów:
    Generowanie serwera: pbp-bank.pl
    l...@f...pl
    #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
    [...]"

    Co za gniot :)