  • 1. Data: 2005-04-10 06:37:55
    Temat: Karty w BPH
    Od: "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl>

    Posiadam konto Złoty Sezam.W tym 2-karty płatnicze(debetowe) i kartę
    kredytową.
    W 03/ 05 nie przeprowadziłem wym. 4-ech transakcji bezgot. kart. deb. i 0-
    kredytową.
    Pobrano opłatę 4,5+4,5=9pln
    W/g mnie powinno być:
    0pln (za prow.1-szej kart)+2,5 (brak transkcji)+2pln(za prow. 2-giej
    kart)+2,5(brak tranz.bezgot.)=7,5
    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-04-10 07:18:47
    Temat: Re: Karty w BPH
    Od: "PiotR" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pobrano opłatę 4,5+4,5=9pln
    > W/g mnie powinno być:
    > 0pln (za prow.1-szej kart)+2,5 (brak transkcji)+2pln(za prow. 2-giej

    Masz zloty sezam i 2 karty platnicze oraz karte kredytowa i zawracasz
    glowe o 1,5 zl. Zastanow sie !!
    Albo chcesz korzystac z uslug tego najdrozszego banku i placisz
    bez marudzenia tyle ile oni chca albo zmieniasz na "bank z ludzka twarza".

    PiotR

  • 3. Data: 2005-04-10 09:47:24
    Od: "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > kart)+2,5(brak tranz.bezgot.)=7,5
    > Pozdr.
    >
    > Chodzi o zasady.W US nie zapłacisz 1zeta naliczą ci odsedki i naślą
    komornika????

  • 4. Data: 2005-04-10 15:00:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Henryk Żurawiński napisał:
    > kart. deb. i 0-kredytową.

    > Chodzi o zasady.W US nie zapłacisz 1zeta naliczą ci odsedki i naślą
    > komornika????

    W takim razie pisz pismo do nich i reklamuj naliczoną opłatę. Niech Ci
    odpiszą według jakich zasad je naliczają, bo Ty nie mogłeś sam tego
    obliczyć.

    K.

  • 5. Data: 2005-04-10 15:25:30
    Od: "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

> [...]
    > obliczyć.
    >
    > Ja wyliczyłem że topowinno być 7,5pln.Miałem nadzieję, że to ktoś
    potwierdzi.

  • 6. Data: 2005-04-10 17:36:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > potwierdzi.

    Ja nie potwierdze ;). IMHO 2,5 + 2 + 2,5 = 7

    Maciej

  • 7. Data: 2005-04-10 17:44:45
    Od: "Henryk Żurawiński" <h...@p...onet.pl>

    Pewnie że 2,5+2+2,5=7,co nie zmienia zasady.