  • 1. Data: 2005-04-10 05:24:52
    Temat: zakładanie fałszywych kont bankowych
    Od: "Artur" <s...@o...beztego.pl>

    witam,

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=3157433

    w związku z tym że oszukano mnie na allegro mam pytanie:
    jaki bank cofnie lub zablokuje (na koncie odbiorcy) na moje żądanie środki
    które przelałem?

    bo inteligo już sprawdziłem :(
    o 1150 zł jestem lżejszy

    tak się zastanawiałem i w przypadku inteligo nie widzę przeszkód w założeniu
    fikcyjnego konta.
    1. kurier nie zawsze prosi o dowód w celu weryfikacji więc nawet gdyby
    chciał - można odmówić
    2. można dać kurierowi w łapę a on i tak nic nie zrobi (o ile wynajmujemy
    lokal)
    3. można poprosić jakiegoś pijaczka żeby założył konto na siebie i za
    flaszkę oddał karty, hasła

    Artur

  • 2. Data: 2005-04-10 06:37:42
    Temat: Re: zakładanie fałszywych kont bankowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur wrote:
> [...]
    >
    > w związku z tym że oszukano mnie na allegro mam pytanie:
    > jaki bank cofnie lub zablokuje (na koncie odbiorcy) na moje żądanie środki

    żaden

    > bo inteligo już sprawdziłem :(
    > o 1150 zł jestem lżejszy

    zawsze podziwiam ludzi, którzy w ciemno przepuszczają taką kasę nawet
    nie widziąc towaru.

> [...]
    > lokal)
    > 3. można poprosić jakiegoś pijaczka żeby założył konto na siebie i za

    wbrew pozorom namierzenie gościa z allegro wcale nie jest takie trudne.
    zgłoś sprawę na policję.

  • 3. Data: 2005-04-10 07:20:00
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 10 kwietnia 2005 (08:37:42), witek napisał(a) :

    > wbrew pozorom namierzenie gościa z allegro wcale nie jest takie trudne.
    > zgłoś sprawę na policję.

    Właśnie. Mnie rok temu gościu naciął na 200 zł. Przed 2 tygodniami
    dostał wyrok: 2 lata w zawieszeniu.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2005-04-10 07:59:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    m@rkop napisał(a):

    > Właśnie. Mnie rok temu gościu naciął na 200 zł. Przed 2 tygodniami
    > dostał wyrok: 2 lata w zawieszeniu.

    Za 200 złotych? Ciekawe, ciekawe :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-10 08:40:17
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    raczej nie liczyłbym na reakcję banku czy policji. Mało tego, iż można
    założyć fałszywe konto w banku, logując się na Allegro za pomocą telefonu
    prepaid (oczywiście nierejestrowanego i wyrzuconego po kancie) możesz sobie
    szukać wiatru w polu. IP tu na nic. Dlatego stworzono system komentarzy,
    Escrow czy ubezpieczenie kupującego. Ów koleś miał jednego wartego cokolwiek
    pozytywa za... patelnię do naleśników w cenie 19zł, no to wybacz... Nie
    minął miesiąc od rejestracji, pozytywy pozostałe z kont wielce niepewnych
    (kilka opinii) itp itd.

  • 6. Data: 2005-04-10 08:45:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Za 200 złotych? Ciekawe, ciekawe :)

    Moze nacial jeszcze kilkanascie innych osob...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-04-10 09:47:45
    Temat: Re: zak?adanie fa?szywych kont bankowych
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    m@rkop <markopmaupapost.pl> wrote:

    > W?a?nie. Mnie rok temu go?ciu naci?? na 200 z?. Przed 2 tygodniami
    > dosta? wyrok: 2 lata w zawieszeniu.

    Czy zwrocil kase?

    a.

  • 8. Data: 2005-04-10 14:14:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005 09:59:45 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Za 200 złotych? Ciekawe, ciekawe :)

    Co Cię dziwi? Oszustwo to nie wykroczenie...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2005-04-10 14:25:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Co Cię dziwi? Oszustwo to nie wykroczenie...

    Dziwi mnie wysokość kary za 200 złotych

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098