  • 1. Data: 2004-04-27 15:18:41
    Temat: Karty VISA Lukasa - zmiana waluty rozliczeniowej
    Od: s...@p...onet.pl

    dla podróżujących...

    Od 29.04 transakcje zagraniczne (VE,VC,VC+) będą rozliczane
    przez EURO (a nie jak dotychczas przez dolary).

    S.

  • 2. Data: 2004-04-27 16:50:41
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl>:
    > dla podróżujących...
    >
    > Od 29.04 transakcje zagraniczne (VE,VC,VC+) będą rozliczane
    > przez EURO (a nie jak dotychczas przez dolary).

    Ale juz wydanych kart to nie dotyczy, mam nadzieje?

    (Nie po to człowiek dywersyfikował karty, aby teraz wszystko bylo przez
    Euro...)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-04-27 20:02:43
    Od: s...@p...onet.pl

    Od 29.04 transakcje zagraniczne (VE,VC,VC+) będą rozliczane
    przez EURO (a nie jak dotychczas przez dolary).

    > Ale juz wydanych kart to nie dotyczy, mam nadzieje?

    Wszystkich, już wydanych i nowych.

  • 4. Data: 2004-04-28 06:49:45
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl>:
    > Od 29.04 transakcje zagraniczne (VE,VC,VC+) będą rozliczane
    > przez EURO (a nie jak dotychczas przez dolary).

    > Wszystkich, już wydanych i nowych.

    Dzieki za tip.
    No to brzydki kawal.
    Hmm, to czym teraz placic w amazon.com... VE Inteligo jest ciagle przez USD,
    prawda, czy cos przeoczylem?

    --
    Robert