  • 1. Data: 2005-09-10 14:30:06
    Temat: Karta przedpłacona MasterCard w Polsce?
    Od: Rafał Siech <r...@n...pl>

    Witam!
    Chcę zamówić bilety na Mistrzostwa Świata i będzie mi do tego potrzebna
    karta MasterCard.
    Na kredytówkę się nie załapię - nie mam zdolności kredytowej, ani takiej
    kwoty oszczędności żeby ją dostać pod zastaw lokaty.
    Zwykła Maestro odpada.
    Zatem zadaję Wam pytanie - czy znacie jakiś polski bank, w którym można
    zamówić przedpłaconego MasterCard'a?

    Pozdrawiam
    Rafał.

  • 2. Data: 2005-09-10 14:39:00
    Temat: Re: Karta przedpłacona MasterCard w Polsce?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zatem zadaję Wam pytanie - czy znacie jakiś polski bank, w którym
    > można zamówić przedpłaconego MasterCard'a?

    Niestety w Polsce nie. A gdzie masz konto? Może zamiast kredytówki wyrobisz
    sobie charge?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-10 15:01:41
    Od: Rafał Siech <r...@n...pl>

    > A gdzie masz konto? Może zamiast kredytówki wyrobisz
    > sobie charge?

    mBank, gdzie już mam studencką kredytówkę ale Visa Electron i teraz
    zamówiłem AlleKartę w BZWBK, co prawda ona ma MO/TO ale to też Visa. A oni
    się uparli na MasterCard'a bo to oficjalny sponsor Mistrzostw.

    Przychodzi mi do głowy tylko jedno rozwiązanie - dogadać się z kimś znajomym
    kto ma kredytową MasterCard'a, wpłacić mu kasę na konto i poprosić żeby
    zapłacił za mnie.

    --
    Rafał.

  • 4. Data: 2005-09-10 15:28:21
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Rafał Siech" <r...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:dfushp$de$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przychodzi mi do głowy tylko jedno rozwiązanie - dogadać się z kimś
    > znajomym kto ma kredytową MasterCard'a, wpłacić mu kasę na konto i
    > poprosić żeby zapłacił za mnie.

    No dokladnie, wielu bardziej lub mniej znajomych sie tak dla przykladu
    ze mna dogaduje, nie sadze aby byly z tym najmniejsze problemy, bo i
    powod ciezko wymyslic (nie jest to strona, na ktorej platnosc moze
    niesc jakies zagrozenie dla poufnosci danych).

    marekz

  • 5. Data: 2005-09-10 15:47:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafał Siech wrote:

    > Przychodzi mi do głowy tylko jedno rozwiązanie - dogadać się z kimś
    > znajomym kto ma kredytową MasterCard'a, wpłacić mu kasę na konto i
    > poprosić żeby zapłacił za mnie.

    W banku pekao s.a dostaniesz wypukłą visę classic debetową nawet bez
    posiadania konta. Transakcje do wysokości salda karty. Ile wpłacisz tyle
    możesz wydać.

  • 6. Data: 2005-09-10 15:49:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dfuv66$msu$1@inews.gazeta.pl...

    > W banku pekao s.a dostaniesz wypukłą visę classic debetową nawet bez
    > posiadania konta. Transakcje do wysokości salda karty. Ile wpłacisz
    > tyle możesz wydać.

    A po co pytajacemu kolejna Visa ?

    marekz

  • 7. Data: 2005-09-10 16:03:44
    Temat: Re: Re: Karta przedpłacona MasterCard w Polsce?
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2005 17:01:41 +0200, Rafał Siech napisal/a:
    > mBank, gdzie już mam studencką kredytówkę ale Visa Electron i teraz
    > zamówiłem AlleKartę w BZWBK, co prawda ona ma MO/TO ale to też Visa. A
    > oni się uparli na MasterCard'a bo to oficjalny sponsor Mistrzostw.
    W bzwbk jest MC debetowy do konta w euro,
    ale jeśli potrzebujesz tej karty do jednorazowej transakcji to chyba
    prościej będzie dogadac się ze znajomym.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 8. Data: 2005-09-10 18:52:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarekZ wrote:

    > A po co pytajacemu kolejna Visa ?

    Aaa, bo to ma być MasterCard.
    No ok.

  • 9. Data: 2005-09-11 11:35:38
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Karta debetowa MasterCard jest wydawana do konta walutowego w EUR w BZ WBK.
    Koszt karty to 40 zł. Nie jest to karta kredytowa, ani charge, tylko zwykła
    karta, tylko, że podpięta pod walutę EUR.

  • 10. Data: 2005-09-11 12:27:34
    Od: Rafał Siech <r...@n...pl>

> [...]
    > zwykła
    > karta, tylko, że podpięta pod walutę EUR.

    Dzięki za informację, z tej oferty właśnie zamierzam skorzystać, 40zł za
    kartę to co prawda trochę drogo, no ale jak chce się jechać na MŚ :)

    --
    Rafał.