  • 31. Data: 2002-05-08 14:27:17
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Już pisałem,że jestem biednym studentem. Mam 350 zł stypendium, a moja matka
    ma 683 zł emerytury. Muszę opłacić stancję, wyżywienie i skrypty. Do tego
    ciągle muszę zbierać na kolejną ratę czesnego za drugi kierunek na SGH.
    Napisałem,że nie opłaca mi sie zakładać rachunku w banku i nie mam karty
    kredytowej, bo utrzymanie tego rachunku przecież kosztuje. A ja za te 5 czy
    15 złotych mogę sobię kupić np. 15 chlebów. Rozumiecie mnie wy bogate dupki !?

  • 32. Data: 2002-05-08 14:45:48
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:abbck5$hqe$1@news.gazeta.pl...

    > Rozumiecie mnie wy bogate dupki !?

    Nieuprzejmy, a w dodatku Komuch! Fee!

    ---------------
    R.Wicik

  • 33. Data: 2002-05-08 14:51:29
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Rozumiecie mnie wy bogate dupki !?

    To sie wez do jakiejs roboty zamiast obrazac innych!
    Skoro masz czas na pisanie takich postow, to moze go lepiej wykorzystaj i nie
    żeruj na naszych podatkach!

  • 34. Data: 2002-05-08 15:11:54
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 35. Data: 2002-05-08 15:11:56
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 36. Data: 2002-05-08 15:11:59
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 37. Data: 2002-05-08 15:14:57
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    > To sie wez do jakiejs roboty zamiast obrazac innych!
    > Skoro masz czas na pisanie takich postow, to moze go lepiej wykorzystaj i
> [...]
    Póki co nie biore się do roboty tylko studiuję 2 kierunki w tym finanse i
    bankowosc na SGH. Zrozumcie mnie dobrze - nie mam szmalu na utrzymywanie
    konta w banku bo to przecież kosztuje. Gdyby było bezpłatnie to a i owszem.

  • 38. Data: 2002-05-08 15:23:49
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    czy
    > 15 złotych mogę sobię kupić np. 15 chlebów. Rozumiecie mnie wy bogate

    Ja mam bodaj 5 kont i za zadne nie place - mBank, Inteligo, LgNet, Lukas, BZ
    WBK dla studenta wlasnie. Tak wiec posiadanie kont i kart nie musi sie
    wiazac z wydatkami. Wlasnie zalatwiam KK do Hypernovy - jest w promocji za
    darmo. Trzeba tylko kupic produkty na 100 zl, ale chyba cos jednak jesz?

    pzdr

  • 39. Data: 2002-05-08 15:29:45
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:abbf7v$qfc$1@news.gazeta.pl...

    Po:
    1. Nie klikaj 3 razy, tylko poczekaj kilka minut na opublikowanie posta.
    2. Ja noszę zielony kołnierzyk, czasami pomarańczowy ;-).
    3. Wyluzuj chłopie. Twoje problemy zaczną się dopiero po studiach.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 40. Data: 2002-05-08 15:43:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:abbfdh$qr9$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > bankowosc na SGH. Zrozumcie mnie dobrze - nie mam szmalu na utrzymywanie
    > konta w banku bo to przecież kosztuje. Gdyby było bezpłatnie to a i

    Alez ono jest bezplatne!