  • 1. Data: 2006-12-24 17:04:07
    Temat: Karta bankomatowa
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialem sie spytac czy robiac zakupy wszedzie tam gdzie jest mozliwosc
    placenia karta, pobieraja jakas prowizje? i czy wyciagajac pieniadze z
    innego bankomatu takze pobieraja prowizje?
    Karta PKO Visa Electron
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-24 17:26:04
    Temat: Re: Karta bankomatowa
    Od: neg <n...@n...pl>

    JarY wrote:

    > Witam
    > Chcialem sie spytac czy robiac zakupy wszedzie tam gdzie jest mozliwosc
    > placenia karta, pobieraja jakas prowizje?

    nie

    i czy wyciagajac pieniadze z
    > innego bankomatu takze pobieraja prowizje?

    tak

  • 3. Data: 2006-12-24 18:17:33
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > i czy wyciagajac pieniadze z
    >
    > tak

    A w jakiej kwocie?

  • 4. Data: 2006-12-25 02:14:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 24 Dec 2006 19:17:33 +0100, "JarY" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A w jakiej kwocie?

    okreslonej w umowie, regulaminie, taryfie oplat i prowizji, ktore
    oczywiscie czytales i podpisales ze zapoznales sie z nimi.

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2006-12-25 13:09:39
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > okreslonej w umowie, regulaminie, taryfie oplat i prowizji, ktore
    > oczywiscie czytales i podpisales ze zapoznales sie z nimi.

    Po co? Zawsze można zadać pytanie na grupie i dobrzy ludzie odpowiedzą.

    Darek

  • 6. Data: 2006-12-25 20:30:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > Po co? Zawsze można zadać pytanie na grupie i dobrzy ludzie odpowiedzą.

    Ja odpowiem. Prowizja to 0 PLN :). Jeszcze nie zaplacilem zadnej prowizji
    mimo, ze wyplacam z pierwszego lepszego bankomatu, ktory mi sie pojawi na
    drodze.

    MK

  • 7. Data: 2006-12-25 21:22:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Ja odpowiem. Prowizja to 0 PLN :). Jeszcze nie zaplacilem zadnej prowizji
    > mimo, ze wyplacam z pierwszego lepszego bankomatu, ktory mi sie pojawi na
    > drodze.

    Dobra, dobry człowieku napisz jeszcze jak to zrobiłeś bo zgodnie ze stroną
    banku
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_97/zone=-1/section=indy
    opłata z obcego bankomatu wynosi 3% nie mniej niż 5zł.

    BTW. Karty PKO Visa Electron nie znalazłem w ofercie banku
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/zone
    =-1/section=indy

    Darek

  • 8. Data: 2006-12-25 23:45:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_97/zone=-1/section=indy
    > opłata z obcego bankomatu wynosi 3% nie mniej niż 5zł.

    A co ja na to poradze, ze trafiam na taki z ktorego wyplata nie kosztuje
    nic? ;)

    MK

  • 9. Data: 2006-12-26 00:15:39
    Od: MHCMega <m...@p...wp.tralalala.pl>

    On Tue, 26 Dec 2006 00:45:54 +0100, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Ja odpowiem. Prowizja to 0 PLN :). Jeszcze nie zaplacilem zadnej prowizji
    > mimo, ze wyplacam z pierwszego lepszego bankomatu, ktory mi sie pojawi na
    > drodze.

    To było nie fair nie powiedziec że zawsze chodzisz tą samą drogą:)