  • 1. Data: 2006-12-22 21:47:57
    Temat: Darmowy debet?!
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Witajcie,

    zadzwonili do mnie z BPH, gdzie prowadzą mój firmowy rachunek i
    zaproponowali mi debet - uwaga - ponoć bez żadnych kosztów /na rok/.
    Wiecie coś na ten temat? Raczej zbyt piekne, aby było możliwe...

    pozdrawiam - MARIO

  • 2. Data: 2006-12-22 22:23:42
    Temat: Re: Darmowy debet?!
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > zaproponowali mi debet - uwaga - ponoć bez żadnych kosztów /na rok/.
    > Wiecie coś na ten temat? Raczej zbyt piekne, aby było możliwe...

    Darmowy w sensie że bez opłaty za przyznanie. % i tak będziesz płacił.
    Taką promocję mieli ostatnio w mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2006-12-23 09:34:27
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wiecie coś na ten temat? Raczej zbyt piekne, aby było możliwe...

    Dlaczego? Weźmiesz, zadłużysz się na X tys, a potem aby nie ponosić opłaty
    będziesz musiał w ciągu jednego dnia spłacić cały debet, bo jak nie to ciach
    Ci kasę z konta :-)

    +/*-

  • 4. Data: 2006-12-23 10:42:18
    Od: "jery" <y...@i...pl>

    W Srebrym Sezamie - od zawsze: przyznanie i odnowienie debetu do 2500 zł
    bez prowizji i opłat - ale oprocentowanie lichwiarskie ponad 16 %